#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
new const LEVELS[10] = {
// Level
500, // 1
3000, // 2
8000, // 3
15000, // 4
19000, // 5
25000, // 6
31000, // 7
38000, // 8
41000, // 9
50000 // 10
};
new const RANGI[10][] = {
"Ranga 1",
"Ranga 2",
"Ranga 3",
"Ranga 4",
"Ranga 5",
"Ranga 6",
"Ranga 7",
"Ranga 8",
"Ranga 9",
"Ranga 10"
};
/*--------===== ZMIENNE GLOBALNE =====-------*/
new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],SurfPoints[33];
new xp_kill,xp_hs,g_vault;
public plugin_init()
{
register_plugin("a", "0.1", "a");
/*--------===== CVARY =====-------*/
register_cvar("xp_kill", "5");
register_cvar("xp_hs", "10");
/*--------===== ZMIENNE GLOBALNE =====-------*/
xp_kill = get_cvar_num("xp_kill");
xp_hs = get_cvar_num("xp_hs");
g_vault = nvault_open("proSURFmod");
/*--------===== FORWARDS =====-------*/
/*--------===== EVENTS =====-------*/
register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");
/*--------===== CLCMD =====-------*/
/*--------===== CONCMD =====-------*/
}
public EventSmierci()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim || iKiller == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
new gNumXp = get_pcvar_num(xp_kill);
new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);
PlayerXP[iKiller] += gNumXp;
SprawdzPoziom(iKiller);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_connect(id)
{
Wczytaj(id);
set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id], PlayerLevel[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id], PlayerLevel[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new PXP[32], PLEV[32];
parse(vaultdata, PXP, 31, PLEV, 31);
PlayerXP[id] = str_to_num(PXP);
PlayerLevel[id] = str_to_num(PLEV);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
while(PlayerXP[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]])
{
PlayerLevel[id] += 1
}
Zapisz(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", PlayerLevel[id], PlayerXP[id]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
przy zabiciu lag.
#1
Napisano 16.09.2011 19:04
#2
Napisano 16.09.2011 19:30
new gNumXp = get_pcvar_num(xp_kill);
Ale dopisz jeszcze do pluginu w plugin.ini debug i sprawdź error-logi
Użytkownik diggs edytował ten post 16.09.2011 19:31
cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034![]()
cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
#3
Napisano 16.09.2011 19:48
no niestety nadal debug nic nie pomogl. w logach nic niema.
Użytkownik newax edytował ten post 16.09.2011 19:57
#5
Napisano 16.09.2011 23:39
new gNumXp = get_pcvar_num(xp_kill);
i zamień to
PlayerXP[iKiller] += gNumXp;
na
PlayerXP[iKiller] += xp_kill;
Powinno działać.
#6
Napisano 17.09.2011 06:57
#7
Napisano 17.09.2011 07:23
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








