#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> new const LEVELS[10] = { // Level 500, // 1 3000, // 2 8000, // 3 15000, // 4 19000, // 5 25000, // 6 31000, // 7 38000, // 8 41000, // 9 50000 // 10 }; new const RANGI[10][] = { "Ranga 1", "Ranga 2", "Ranga 3", "Ranga 4", "Ranga 5", "Ranga 6", "Ranga 7", "Ranga 8", "Ranga 9", "Ranga 10" }; /*--------===== ZMIENNE GLOBALNE =====-------*/ new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],SurfPoints[33]; new xp_kill,xp_hs,g_vault; public plugin_init() { register_plugin("a", "0.1", "a"); /*--------===== CVARY =====-------*/ register_cvar("xp_kill", "5"); register_cvar("xp_hs", "10"); /*--------===== ZMIENNE GLOBALNE =====-------*/ xp_kill = get_cvar_num("xp_kill"); xp_hs = get_cvar_num("xp_hs"); g_vault = nvault_open("proSURFmod"); /*--------===== FORWARDS =====-------*/ /*--------===== EVENTS =====-------*/ register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a"); /*--------===== CLCMD =====-------*/ /*--------===== CONCMD =====-------*/ } public EventSmierci() { new iKiller = read_data(1); new iVictim = read_data(2); if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim || iKiller == 0) return PLUGIN_CONTINUE; new gNumXp = get_pcvar_num(xp_kill); new Kid[32],Vid[32]; get_user_name(iKiller, Kid, 31); get_user_name(iVictim, Vid, 31); PlayerXP[iKiller] += gNumXp; SprawdzPoziom(iKiller); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_connect(id) { Wczytaj(id); set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b"); } public client_disconnect(id) { Zapisz(id); } public Zapisz(id) { new NameID[32]; get_user_name(id,NameID,31); new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID); format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id], PlayerLevel[id]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; } public Wczytaj(id) { new NameID[32]; get_user_name(id,NameID,31); new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID); format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id], PlayerLevel[id]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new PXP[32], PLEV[32]; parse(vaultdata, PXP, 31, PLEV, 31); PlayerXP[id] = str_to_num(PXP); PlayerLevel[id] = str_to_num(PLEV); return PLUGIN_CONTINUE; } public SprawdzPoziom(id) { while(PlayerXP[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]]) { PlayerLevel[id] += 1 } Zapisz(id); } public PokazInformacje(id) { if(is_user_alive(id)) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", PlayerLevel[id], PlayerXP[id]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
przy zabiciu lag.
Temat rozp. NewaX, 16.09.2011 19:04
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.09.2011 19:04
A wiec mogl by mi powiedziec ktos czemusz takie cos mi nie dziala: gdy zabijam goscia lag i crash serwera.
#2
Napisano 16.09.2011 19:30
Zapewne przez ta linijka w EventSmierci()
Ale dopisz jeszcze do pluginu w plugin.ini debug i sprawdź error-logi
new gNumXp = get_pcvar_num(xp_kill);
Ale dopisz jeszcze do pluginu w plugin.ini debug i sprawdź error-logi
Użytkownik diggs edytował ten post 16.09.2011 19:31
cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
#3
Napisano 16.09.2011 19:48
ok dzięki zaraz sprawdze i odpisze
no niestety nadal debug nic nie pomogl. w logach nic niema.
no niestety nadal debug nic nie pomogl. w logach nic niema.
Użytkownik newax edytował ten post 16.09.2011 19:57
#5
Napisano 16.09.2011 23:39
Usuń to
i zamień to
na
Powinno działać.
new gNumXp = get_pcvar_num(xp_kill);
i zamień to
PlayerXP[iKiller] += gNumXp;
na
PlayerXP[iKiller] += xp_kill;
Powinno działać.
#6
Napisano 17.09.2011 06:57
OK wielkie dzięki dziala:D plusy lecaD:
#7
Napisano 17.09.2011 07:23
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych