Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

przy zabiciu lag.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 16.09.2011 19:04

A wiec mogl by mi powiedziec ktos czemusz takie cos mi nie dziala: gdy zabijam goscia lag i crash serwera.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
new const LEVELS[10] = {
    // Level
    500,    // 1
    3000,    // 2
    8000,    // 3
    15000,    // 4
    19000,    // 5
    25000,    // 6
    31000,    // 7
    38000,    // 8
    41000,    // 9
    50000    // 10
};
new const RANGI[10][] = {
    "Ranga 1",
    "Ranga 2",
    "Ranga 3",
    "Ranga 4",
    "Ranga 5",
    "Ranga 6",
    "Ranga 7",
    "Ranga 8",
    "Ranga 9",
    "Ranga 10"
};
/*--------===== ZMIENNE GLOBALNE =====-------*/
new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],SurfPoints[33];
new xp_kill,xp_hs,g_vault;
public plugin_init()
{

register_plugin("a", "0.1", "a");
	  
	  
	  
/*--------===== CVARY =====-------*/
register_cvar("xp_kill", "5");
register_cvar("xp_hs", "10");



/*--------===== ZMIENNE GLOBALNE =====-------*/
xp_kill	 =	 get_cvar_num("xp_kill");
xp_hs		 =	 get_cvar_num("xp_hs");
g_vault = nvault_open("proSURFmod");



/*--------===== FORWARDS =====-------*/



/*--------===== EVENTS =====-------*/
register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");



/*--------===== CLCMD =====-------*/



/*--------===== CONCMD =====-------*/
}
public EventSmierci()
{
	    new iKiller = read_data(1);
	    new iVictim = read_data(2);	
	    if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim || iKiller == 0)
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    new gNumXp = get_pcvar_num(xp_kill);
	   
	    new Kid[32],Vid[32];
	    get_user_name(iKiller, Kid, 31);
	    get_user_name(iVictim, Vid, 31);	   
	   
	    PlayerXP[iKiller] += gNumXp;
	   
	    SprawdzPoziom(iKiller);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_connect(id)
{
	    Wczytaj(id);
	    set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
{
	    Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
	    new NameID[32];
	    get_user_name(id,NameID,31);
	    new vaultkey[64],vaultdata[256];
	    format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
	    format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id], PlayerLevel[id]);
	    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
	    new NameID[32];
	    get_user_name(id,NameID,31);
	    new vaultkey[64],vaultdata[256];
	    format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
	    format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id], PlayerLevel[id]);
	    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
	    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	   
	    new PXP[32], PLEV[32];
	    parse(vaultdata, PXP, 31, PLEV, 31);
	    PlayerXP[id] = str_to_num(PXP);
	    PlayerLevel[id] = str_to_num(PLEV);   
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
	    while(PlayerXP[id] >= LEVELS[PlayerLevel[id]])
{
  PlayerLevel[id] += 1
}
	    Zapisz(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
	    if(is_user_alive(id))
{
			    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
			    show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", PlayerLevel[id], PlayerXP[id]);
}	  
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 16.09.2011 19:30

Zapewne przez ta linijka w EventSmierci()
new gNumXp = get_pcvar_num(xp_kill);

Ale dopisz jeszcze do pluginu w plugin.ini debug i sprawdź error-logi

Użytkownik diggs edytował ten post 16.09.2011 19:31

  • +
  • -
  • 1

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#3 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 16.09.2011 19:48

ok dzięki zaraz sprawdze i odpisze

no niestety nadal debug nic nie pomogl. w logach nic niema.

Użytkownik newax edytował ten post 16.09.2011 19:57

  • +
  • -
  • 0

#4 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 16.09.2011 20:19

Tą linijkę co wcześniej ci podałem zmień na
new gNumXp = xp_kill;

  • +
  • -
  • 1

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#5 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.09.2011 23:39

Usuń to
new gNumXp = get_pcvar_num(xp_kill); 


i zamień to

 PlayerXP[iKiller] += gNumXp;  


na

 PlayerXP[iKiller] += xp_kill; 


Powinno działać.
  • +
  • -
  • 1

#6 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 17.09.2011 06:57

OK wielkie dzięki dziala:D plusy lecaD:
  • +
  • -
  • 0

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.09.2011 07:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych