COD MOD niewidzialność nożem
lexar
16.09.2011
Witam widziałem na nowych klasach klasy premium które wyciągając nóż miały niewidzialność lecz było im widać tylko cień pod nogami i skrawek nóg. Czy dało by się takie coś zrobić czy jest to dostępne tylko na nowych klasach. Jeśli dało by się proszę o zrobienie
SMA:
http://www.speedysha...0344244/cod.sma
Pozdrawiam.
SMA:
http://www.speedysha...0344244/cod.sma
Pozdrawiam.
sharkowy
16.09.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
do
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
alc0
16.09.2011
Spróbuj tak i powiedz czy działa:
Do plugin_init:
Na koniec sma:
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "player_Think", 1);
Na koniec sma:
public player_Think(id){ if(!is_user_alive(id)){ return HAM_IGNORED; } new weapon = get_user_weapon(id); if(klasa_gracza[id] == xxx) //tu podajesz swoja klase if(weapon == CSW_KNIFE){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,10) } else if (weapon != CSW_KNIFE){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) } } return HAM_HANDLED; }
lexar
17.09.2011
na razie jestem bez serwera więc nie sprawdzę
Ale mam błąd przy kompilacji :
Warning: Function "player_Think" should return a value on line 2590
Error: Invalid function or declaration on line 2591
Kiedy klikam kompilacje na czerwono zaznacza mi :
return HAM_HANDLED;

Ale mam błąd przy kompilacji :
Warning: Function "player_Think" should return a value on line 2590
Error: Invalid function or declaration on line 2591
Kiedy klikam kompilacje na czerwono zaznacza mi :
return HAM_HANDLED;
radim
17.09.2011
Szukasz public client_PreThink(id) i tam dodajesz:
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE || klasa_gracza[id] == xxx) { set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,10) else set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) }
lexar
17.09.2011
Radim dzięki
plik się skompilował mam nadzieję że będzie działał
dzięki wielkie


BraciiK
14.10.2011
radim Ci pomogl ..
ale po zmianie broni z kosy na m4 [ przyklad m4 ] klasa bedzie widzialna .. ; /
tez tak robilem ale bug z widzialnoscia ;///
ale po zmianie broni z kosy na m4 [ przyklad m4 ] klasa bedzie widzialna .. ; /
tez tak robilem ale bug z widzialnoscia ;///