Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.09.2011 18:39
SMA:
http://www.speedysha...0344244/cod.sma
Pozdrawiam.
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.09.2011 19:43
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
do
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.09.2011 21:46
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "player_Think", 1);
Na koniec sma:
public player_Think(id){
    if(!is_user_alive(id)){
        return HAM_IGNORED;
    }
    new weapon = get_user_weapon(id);
    if(klasa_gracza[id] == xxx)   //tu podajesz swoja klase
  
        if(weapon == CSW_KNIFE){
            set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,10)
        }
        else if (weapon != CSW_KNIFE){
            set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
        }
    }
    return HAM_HANDLED;
}
					
					
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17.09.2011 07:27
Ale mam błąd przy kompilacji :
Warning: Function "player_Think" should return a value on line 2590
Error: Invalid function or declaration on line 2591
Kiedy klikam kompilacje na czerwono zaznacza mi :
return HAM_HANDLED;
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17.09.2011 08:24
if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE || klasa_gracza[id] == xxx)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,10)
else
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}
					
					Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 17.09.2011 08:39
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.10.2011 21:56
ale po zmianie broni z kosy na m4 [ przyklad m4 ] klasa bedzie widzialna .. ; /
tez tak robilem ale bug z widzialnoscia ;///
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
		
		
		
			CoD Stary
		
		Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			CoD Stary
		
		[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
||
		
		
		
			CoD Stary
		
		Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Stary
		
		Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Stary
		
		CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod





				
				
				
				







