Poradnik pokazuje jak dodać klasie niewidzialność przy kucaniu
Pierwsze co musimy zrobić to dodajemy w plugin_init()
register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")
następnie dodajemy gdziekolwiek
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
	if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	
	if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
	}
	else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}potem w zmiennych globalnych np. po
new g_vault;dodajemy
new bool:niewidzialnosc_kucanie[33];
potem w funkcji Odrodzenie(id)
po
if(!klasa_gracza[id])
{
       WybierzKlase(id);
       return PLUGIN_CONTINUE;
}dodajemy niewidzialnosc_kucanie[id] = false;
a w case naszej klasy w której chcemy żeby ona miała tego skilla dodajemy
niewidzialnosc_kucanie[id] = true;np.
case Komandos:
{
	niewidzialnosc_kucanie[id] = true
	give_item(id, "weapon_deagle");
}
					
					

 
Dodatki SourceMod







				
				
				
				
				
				







