Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dodanie klasie niewidzialności przy kucaniuby DarkGL

CoD Stary klasa niewidzialność

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.09.2011 18:17

*
Popularny

Jest to nowa lepsza wersja mojego starego poradnika :)

Poradnik pokazuje jak dodać klasie niewidzialność przy kucaniu

Pierwsze co musimy zrobić to dodajemy w plugin_init()
register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")

następnie dodajemy gdziekolwiek

public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
	if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	
	if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
	}
	else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

potem w zmiennych globalnych np. po
new g_vault;
dodajemy

new bool:niewidzialnosc_kucanie[33];

potem w funkcji Odrodzenie(id)
po
if(!klasa_gracza[id])
{
       WybierzKlase(id);
       return PLUGIN_CONTINUE;
}
dodajemy
niewidzialnosc_kucanie[id] = false;

a w case naszej klasy w której chcemy żeby ona miała tego skilla dodajemy

niewidzialnosc_kucanie[id] = true;
np.
case Komandos:
{
	niewidzialnosc_kucanie[id] = true
	give_item(id, "weapon_deagle");
}

  • +
  • -
  • 7

#2 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 15.09.2011 18:21

Fajny p0radnik :) +`ik

I pytanie:
Kiedy nowa wersja COD`a?

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#3 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.09.2011 18:31

W czym to jest lepsze od starego?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.09.2011 18:35

zmiana prethink na cmdstart (prethink jest uruchamiany nawet 100x na sekundę) , wcześniej zmienna nie była bool (po co marnować pamięć), przebudowa kodu
  • +
  • -
  • 0

#5 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 15.09.2011 19:03

Nawet rozumiem, dlaczego lepsze :)
  • +
  • -
  • 1

#6 Micholekxd

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:277
  • Imię:Micholek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.09.2011 11:59

a czego czasem mam komandosa niewidzialnego ? a on nie ma niewidizlansoci ?:D jakis bug ?
Unikalne Serwery: www.StacjaFragow.pl

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.09.2011 15:03

jakis bug ?

masz błąd w kodzie , zresztą to nie temat od tego kod w 1 poście jest w pełni poprawny
  • +
  • -
  • 0

#8 Serwer1997

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 05.11.2011 12:11

dzięki za poradnik ;)

#9 HyTrUs

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 29.11.2011 20:11

Ja mam problem z tym, ponieważ zrobiłem wszystko tak jak jest w 1 poście i ta niewidzialnośc mi działa, ale jak juz kucne to cały czas jestem niewidzialny, nawet jak zginę i przejde do drugiej drużyny.
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.11.2011 20:19

po zmianie drużyny / death zmieniaj wartość niewidzialnosc_kucanie[id] na false
  • +
  • -
  • 0

#11 HyTrUs

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 29.11.2011 20:25

Ale ta niewidzialnośc zostaje juz nawet gdy nie kucam.
  • +
  • -
  • 0

#12 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 07.12.2011 14:04

a czy da sie zrobic zeby np. 1 klasa gdy kuca miala 70 pkt niewidzialnosci a jakas inna zeby miala np. 100?

#13 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 16.01.2012 10:46

Czy jest możliwość aby osoba, która jest niewidzialna podczas kucania, nie mogła strzelać?
Item fajny ale może doprowadzić do białej gorączki kiedy taka osoba non stop jest ukryta i strzela do wszystkich przebiegających.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#14 Wisnia18

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:227
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.01.2012 09:41

Mi to w ogóle nie działa a w sma nie mam żadnego błędu
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#15 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 30.01.2012 17:33

da radę zrobić to tylko , że z nożem ?

Użytkownik pAC edytował ten post 30.01.2012 17:43


#16 Electronic

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 15.12.2012 22:07

Działa :)
Like
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary, klasa, niewidzialność

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych