Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Natywy - prośba o zrobienie, oraz XP blo0ck


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.09.2011 15:01

W załączniku expmod, prosiłbym o zrobienie natywów i pliku expmod.inc (są już zrobione w expmodzie, trzeba tylko stworzyć ExpMod.inc)

Proszę także o dopasowanie XPBlocka.

ActionXPBlock(id, ent)
{
		if ( !g_xpblock_used[id] )
		{
			new property[5];
			GetProperty(ent, 1, property);
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2);
			show_hudmessage(0, "Gracz zdobyl %i XP na blocku!", str_to_num(property));
	   exp_set_user_xp(id, exp_get_user_xp(id) + exp_set_user_xp(id, property));
			g_xpblock_used[id] = true;
		}
}

public plugin_natives()
{
	register_library("ExpMod");
	register_native("exp_get_user_exp", "_get_exp");
	register_native("exp_set_user_exp", "_set_exp");
}
Załączony plik  expmod.sma   143,72 KB  30 Ilość pobrań
  expmod.amxx

Użytkownik AX!S edytował ten post 15.09.2011 15:02


#2 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.09.2011 15:25

Nie musisz dodawać do pliku .inc
Wystarczy że dasz natywy do BlockMakera na początek takie:

Powinno działać (bo z bollnasa):

native exp_get_user_exp(client);
 
native exp_set_user_exp(client, xp);
 
stock exp_add_user_exp(client, xp)
{
	return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_exp(client) + xp);
}
 
stock exp_set_user_exp(client, xp)
{
	return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_expclient) - xp);
}

@@Gdyż widzę że masz w expmodzie.
Jeśli nie o to chodzi to napisz to zrobię.

Plik inc.

#if defined _expmod_included
#endinput
#endif
#define _expmod_included
#include <amxmodx>
native exp_get_user_exp(client);
native exp_set_user_exp(client, xp);
stock exp_add_user_exp(client, xp)
{
return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_exp(client) + xp);
}
stock exp_set_user_exp(client, xp)
{
return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_expclient) - xp);
}

Pierwszy raz pisałem moduł inc

Użytkownik Skull3D edytował ten post 15.09.2011 15:38


#3 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.09.2011 15:44

Próbowałem tak, a co dać w Actionie?

#4 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.09.2011 15:50

To pierwsze co podałem dodaj do blockmakera a reszta jest chyba dobrze

Na początek pluginu:
native exp_get_user_exp(client);
 
native exp_set_user_exp(client, xp);
 
stock exp_add_user_exp(client, xp)
{
        return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_exp(client) + xp);
}
 
stock exp_set_user_exp(client, xp)
{
        return exp_set_user_exp(client, exp_get_user_expclient) - xp);
}


#5 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.09.2011 17:03

Zamiast client nie powinno być id?
W tej postaci nie chce się skompilować.

Użytkownik AX!S edytował ten post 15.09.2011 17:04


#6 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.09.2011 17:04

Nie, ja tak miałem w swoim a w actionie id
Więc zostaw tak.

#7 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.09.2011 17:13

ActionXPBlock(id, ent)
{
			    if ( !g_xpblock_used[id] )
			    {
					    new property[5];
					    GetProperty(ent, 1, property);
					    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2);
					    show_hudmessage(0, "Gracz zdobyl %i XP na blocku!", str_to_num(property));
                        exp_add_user_xp(id, property));
					    g_xpblock_used[id] = true;
Imo bedzie dzialac?

#8 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.09.2011 17:17

z bcm'a

ActionXPBlock(id, ent)
{
if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
{
  if ( !g_xpblock_used[id] )
  {
   new property[5];
   GetProperty(ent, 1, property);
   hnsxp_add_user_xp(id, str_to_num(property));
   g_xpblock_used[id] = true;
  
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2);
   show_hudmessage(id, "You got %i more XP!", str_to_num(property));
  }
}
  else
  {
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2);
   show_hudmessage(id, "Only Terrorists can take XP Block!");
}
}


#9 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.09.2011 17:31

Ale hnsxp_add_user_xp jest do ExpModa by exolent. Ja chce do ExpModa by funfel, gdzie są komendy:
exp_get_user_exp
exp_set_user_exp

#10 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.09.2011 17:39

To możesz sobie w expmodzie funfla zmienić

exp_get_user_exp

na:

hnsxp_add_user_xp

i reszte.

#11 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.09.2011 17:47

Raczej to nie jest sposób.

#12 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.09.2011 17:53

Jest bo ja mialem tak i zmienilem aby nazwy natywow z expmoda funfla .f

#13 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.09.2011 18:02

Działa, do zamknięcia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych