Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą wysysającą HP

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 14.09.2011 16:03

Proszę kto usunie z perku losową wartośc i zmieni na klase ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Naboje Ninjy";
new const perk_desc[] = "Twoje zdrowie regeneruje sie o LW procent zadanych obrazen";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 22, 30);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamagePost", 1);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamagePost(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = damage * (wartosc_perku[idattacker]/100) + pev(idattacker, pev_health);

set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 14.09.2011 16:03

  • +
  • -
  • 0

#2 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 14.09.2011 16:15

Wartość chyba nie jest losowa.
Daj sma klasy przykładowej (pustej) i dodam ci to do klasy.
Bo aktualnie czyściłem pulpit i nie mam.

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 14.09.2011 16:21

http://amxx.pl/wklej...31601363412545/
Nietestowane.

Użytkownik Goliath edytował ten post 14.09.2011 16:22

  • +
  • -
  • 0

#4 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.10.2011 16:32

Dalej nic
  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.10.2011 17:56

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 22, 30);


Kasujesz 22 i 30 i tylko dodajesz jedną liczbę np.
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 20);


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 donaciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.10.2011 15:45

Widzisz co się dzieje ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych