Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

eventy i logeventy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 12.09.2011 22:15

Witam

poszukuje tych logeventów/eventów:
Zabicie VIP
VIP Uratowany
Bomba nie została podłożona przez caly czas rundy i ct wygrywa(zyje jakis terro)
Zakładnicy nie zostali uratowani (zyje jakis ct)

Dzięki bardzo za pomoc ;P szukałem u nas ale nie znalazłem :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.09.2011 06:55

Za pomocą tego:

cs_get_user_vip( index )
 

Możesz pobrać czy gracz jest vip.
I jeżeli

cs_get_user_vip ( ofiara )
to mozesz dalej robić co chcesz.

Przykladowy plugin: (Po zabiciu vipa pokazuje sie jakas wiadomosc :))
Powinno dzialać:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define VERSION "1.0"
public plugin_init(){
register_plugin("Zabic Vipa", VERSION, "Skull3D")
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
}
public eDeath(){
new attacker = read_data(1);
new ofiara = read_data(2);
 
if(ofiara != attacker && attacker != 0){
  if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara)){
 
  cs_get_user_vip(ofiara);
 
  client_print(0, 2, "Vip zostal zabity");
  client_print(0, 2, "Vip zostal zabity");
  client_print(0, 2, "Vip zostal zabity");
  }
  }
}

Jak znajde reszte dam znac

@@funfel

register_event("DeathMsg", "smierc", "a")
i

public smierc(){
if(is_user_connected(read_data(2)) && cs_get_user_team(read_data(2)) == CS_TEAM_T){
new ile, id2;
for (new id = 1; id<32; id++)
{
if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
ile++
id2 = id;
}
}
}
}

U góry ostatni tt

na dole ostatni ct

public smierc(){
if(is_user_connected(read_data(2)) && cs_get_user_team(read_data(2)) == CS_TEAM_CT){
new ile, id2;
for (new id = 1; id<32; id++)
{
if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
ile++
id2 = id;
}
}
}
}

A potem np.


 
if(ile == 1){
//twoj kodzik
}

Użytkownik Skull3D edytował ten post 13.09.2011 14:38


#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 13:34

register_event("SendAudio", "eventCTWin", "a", "2&%!MRAD_ctwin");

to jest na wygranie rundy przez CT, wystarczy w evencie przez pętlę sprawdzić czy żyje jakiś T....

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.09.2011 17:23

register_logevent("target_saved", 6, "3=Target_Saved"); 

o to mi chodziło :D

teraz tylko musze zdobyc event zabicia i uratowania vipa, przypuszam ze sa ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 17:34

aha, ale i tak moje zadziała ^^
PS. uratowanie wszystkich hostów:
register_event("TextMsg", "allhostage_rescue", "a", "2&#All_Hostages_R");
zabicie hosta:
register_event("TextMsg", "host_killed","b", "2&#Killed_Hostage");

Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 13.09.2011 17:38

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 13.09.2011 18:42

register_event("TextMsg", "sialala", "a", "2&#VIP_Assassinated"); // VIP Zabity
register_event("TextMsg", "sialala", "a", "2&#VIP_Escaped"); // VIP Uratowany



Testuj robione łapiąc logi z consoli ;]
  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych