Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie bytu podczas biegu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.09.2011 20:07

Siema. Mamy taką śmieszną funkcję:

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

if(g_m4a1[id] == 0 || g_m203_loaded[id] == 0 || !(is_user_alive(id)))
return PLUGIN_CONTINUE

if(g_ammo[id] == 0)
{
client_print(id, print_center, "Nie masz juz granatow do M203!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, 3)

new Float: Origin[3], Float: Velocity[3], Float: vAngle[3], Ent

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin)
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle)

Origin[2] = Origin[2] + 10

Ent = create_entity("info_target")

if (!Ent) return PLUGIN_HANDLED

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "m203_nade")
entity_set_model(Ent, "models/grenade.mdl")

new Float:MinBox[3] = {-1.0, -1.0, -1.0}
new Float:MaxBox[3] = {1.0, 1.0, 1.0}
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_mins, MinBox)
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_maxs, MaxBox)

entity_set_origin(Ent, Origin)
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle)

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2)
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, 1)
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, 10)
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id)

VelocityByAim(id, 2000 , Velocity)
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity)

emit_sound(id,CHAN_VOICE,"misc/glauncher.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

g_m203_loaded[id] = 0

ammo_hud(id,0)
g_ammo[id]--
ammo_hud(id,1)

new parm[1]
parm[0] = Ent

parm[0] = id
set_task(2.0, "m203_reload",id+9910,parm,1)

return PLUGIN_CONTINUE
}


Powoduje ona stworzenie granatu, który sobie leeeeci i wybucha :F Problem w tym, że granat leci tylko wtedy gdy gracz stoi. Gdy biegnie granat zamiast lecieć wybucha od razu - zabijając osobę, która go wyrzuciła. Jak to wyeliminować? :F
  • +
  • -
  • 0

#2 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 12.09.2011 20:47

Przypuszczam, że jakiś błąd w Touch'u tego granata.

#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 13:16

może to jest tak że jak go wystrzeliwujesz w biegu to po prostu on Ciebie dotyka i ciebie zabija? możesz chyba zmienić moc velocity...

Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 13.09.2011 13:24

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.09.2011 14:05

Proponuję, stworzenie tego 'bytu' troszeczkę przed graczem, gdyż iż biegniesz 'uderzasz' w ten byt, powodując uruchomienie touch'a.
  • +
  • -
  • 0

#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 13.09.2011 14:11

albo na początku dotyku sprawdzić czy puszczony byt nie uderza gracza który go stworzył.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych