Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

SQL - Jak pobrać za pomocą ID.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 Kukol

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 12.09.2011 22:48

Teraz to już kompletnie nic nie wiem. Chyba nie będę się za to zabierać. ;/

Ale jak możesz to bardzo proszę o pomoc bo zależy mi na tym. Tutaj mam kod pobrania wszystkich danych o graczu z users oraz dom, czy dobrze?

Wklejka: 131586405118069

#22 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.09.2011 22:53

nick powinieneś zabezpieczyć przed SQL Injection, nie ma wbudowanej w sqlx funkcji, ja używam zwykle tej:
stock SQL_PrepareString(const szQuery[], szOutPut[], size){
copy(szOutPut, size, szQuery);
replace_all(szOutPut, size, "'", "\'");
replace_all(szOutPut,size, "`", "\`");
replace_all(szOutPut,size, "\\", "\\\\");
}

Poza tym jest ok.
  • +
  • -
  • 1

#23 Kukol

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 12.09.2011 23:20

Okej, zastosuję to, ale czy ogólne pobranie danych jest poprawnie napisane?

#24 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.09.2011 23:26

Nie zauważyłem błędu, za to zauważyłem inspiracje :)
  • +
  • -
  • 1

#25 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.09.2011 23:32

nick powinieneś zabezpieczyć przed SQL Injection, nie ma wbudowanej w sqlx funkcji, ja używam zwykle tej:

stock SQL_PrepareString(const szQuery[], szOutPut[], size){
copy(szOutPut, size, szQuery);
replace_all(szOutPut, size, "'", "\'");
replace_all(szOutPut,size, "`", "\`");
replace_all(szOutPut,size, "\\", "\\\\");
}

Poza tym jest ok.

Co do tego stocka to z tego co wiem, nie trzeba dodawać tego slasha przed ` czyli linijkę z tym znakiem można usunąć.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#26 Kukol

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 13.09.2011 00:04

Dobra, teraz to ja już wogóle nie wiem co robię źle.

Nie zapisuje po pobraniu do zmiennej
Dom_Name[DID[id]]
nazwy domu, a access przybiera liczby takie jakie chce. Po utworzeniu domu i wpisaniu go do bazy także nazwy nie pokazuje, ja się chyba poddaje, bo już sam nie wiem co mam źle.

Baza tworzy się dobrze, tabele również, wpisy także, bo w domach są "Domy" a w Userach zapisują się dane graczy. ;/

Użytkownik Kukol edytował ten post 13.09.2011 00:06





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych