/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1)new const nazwa[] = "NovMayer"; new const opis[] = "Zabija Jedym ciosem z noza + jest szybszy !"; new const bronie = 1<<CSW_FIVESEVEN; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Polecą +++

Użytkownik FireSort edytował ten post 08.09.2011 20:57