Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerobienie klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 FireSort

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
Offline

Napisano 08.09.2011 20:48

Witam, bardzo bym prosił aby ktoś dodał mi do tej klasy na nowy COD:MW 10 % niewidzialności. Oraz czy mógł by mi ktoś powiedzieć jak robić klasy premium?


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)new const nazwa[] = "NovMayer";
new const opis[] = "Zabija Jedym ciosem z noza + jest szybszy !";
new const bronie = 1<<CSW_FIVESEVEN;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
	if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
}
 
return HAM_IGNORED;
}

Polecą +++ :)

Użytkownik FireSort edytował ten post 08.09.2011 20:57

  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 08.09.2011 20:53

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXPluginy
do
ModyCall of Duty ModPytania


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych