Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Która linijka za co odpowiada .... ?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 08.09.2011 13:35

Więc tak, mam pytanie. Która linijka odpowiada za to, że jak leży broń na ziemi, i gdy chcemy ją wziąć to nam ją wywala ? Bo chcę zrobić tak by można było braż bronie z ziemi, ale żeby nie można było kupować.

A drugie pytanie, jest możliwość zrobienia, by dana klasa np.

klasa X żeby mogła dać sobie maxymalnie w:
--> HP: 200
--> Int: 340
--> Wytrzymalosc: 150
--> Szybkosc: 200

A klasa y:

--> HP: 100
--> Int: 240
--> Wytrzymalosc: 550
--> Szybkosc: 300

Chodzi o to, by jedna klasa np. maxymalnie w HP mogła dać sobie 230 a inna klase np. 400. Jak można takie coś zrobić ?

Oraz jak dodać klasie by ładowały jej się pociski magiczne, czyli aim (jak trafi np w noge to i tak jest DMG jak z HS)

#2 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2011 13:48

żeby nie można było kupować musisz zablokować komendę buy oraz wszystkie skróty z nią związane (rebuy, nazwy broni, itp.)
masz tu wycinek z pluga na blokowanie, musisz tylko sobie to skompilować lub skleić ze swoim codem
#include <amxmodx>

new const g_sBuyCommands[][] =
{
    "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites",
    "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90",
    "mac10", "ump45", "ak47", "galil", "famas",
    "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1",
    "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash",
    "hegren", "sgren", "defuser", "nvgs", "shield",
    "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk",
    "228compact", "fiveseven", "12gauge", "autoshotgun",
    "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552",
    "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550"
};
new const MAX_BUY_COMMANDS = sizeof(g_sBuyCommands);

public plugin_init()
{
    register_plugin("", "", "");
    
    new sBuyHandle[] = "cmdBuy";
    register_clcmd("buy", sBuyHandle, -1, "");
    register_clcmd("buyammo1", sBuyHandle, -1, "");
    register_clcmd("buyammo2", sBuyHandle, -1, "");
    register_clcmd("buyequip", sBuyHandle, -1, "");
    register_clcmd("cl_autobuy", sBuyHandle, -1, "");
    register_clcmd("cl_rebuy", sBuyHandle, -1, "");
    register_clcmd("cl_setautobuy", sBuyHandle, -1, "");
    register_clcmd("cl_setrebuy", sBuyHandle, -1, "");
}
    
public client_command(id)
{
    new sArg[13];
    if( read_argv(0, sArg, 12) > 11 )
    {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    for( new i = 0; i < MAX_BUY_COMMANDS; i++ )
    {
        if( equali(g_sBuyCommands[i], sArg, 0) )
        {
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cmdBuy(id)
{
    return  PLUGIN_HANDLED;
}

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 09.09.2011 17:07

Okej, to teraz jak zrobić by można było podnosić bronie ?

REF

#4 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.09.2011 18:17

Ale po co ten plugin na blokowanie kupowania skoro już to jest w cod modzie? Oto kawałek który odpowiada za wyrzucanie broni:

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new weaponname[22];

get_weaponname(bron, weaponname, 21);
ham_strip_weapon(id, weaponname);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych