Więc tak, mam pytanie. Która linijka odpowiada za to, że jak leży broń na ziemi, i gdy chcemy ją wziąć to nam ją wywala ? Bo chcę zrobić tak by można było braż bronie z ziemi, ale żeby nie można było kupować.
A drugie pytanie, jest możliwość zrobienia, by dana klasa np.
klasa X żeby mogła dać sobie maxymalnie w:
--> HP: 200
--> Int: 340
--> Wytrzymalosc: 150
--> Szybkosc: 200
A klasa y:
--> HP: 100
--> Int: 240
--> Wytrzymalosc: 550
--> Szybkosc: 300
Chodzi o to, by jedna klasa np. maxymalnie w HP mogła dać sobie 230 a inna klase np. 400. Jak można takie coś zrobić ?
Oraz jak dodać klasie by ładowały jej się pociski magiczne, czyli aim (jak trafi np w noge to i tak jest DMG jak z HS)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.09.2011 13:35
#2
Napisano 08.09.2011 13:48
żeby nie można było kupować musisz zablokować komendę buy oraz wszystkie skróty z nią związane (rebuy, nazwy broni, itp.)
masz tu wycinek z pluga na blokowanie, musisz tylko sobie to skompilować lub skleić ze swoim codem
masz tu wycinek z pluga na blokowanie, musisz tylko sobie to skompilować lub skleić ze swoim codem
#include <amxmodx> new const g_sBuyCommands[][] = { "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47", "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren", "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "fiveseven", "12gauge", "autoshotgun", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550" }; new const MAX_BUY_COMMANDS = sizeof(g_sBuyCommands); public plugin_init() { register_plugin("", "", ""); new sBuyHandle[] = "cmdBuy"; register_clcmd("buy", sBuyHandle, -1, ""); register_clcmd("buyammo1", sBuyHandle, -1, ""); register_clcmd("buyammo2", sBuyHandle, -1, ""); register_clcmd("buyequip", sBuyHandle, -1, ""); register_clcmd("cl_autobuy", sBuyHandle, -1, ""); register_clcmd("cl_rebuy", sBuyHandle, -1, ""); register_clcmd("cl_setautobuy", sBuyHandle, -1, ""); register_clcmd("cl_setrebuy", sBuyHandle, -1, ""); } public client_command(id) { new sArg[13]; if( read_argv(0, sArg, 12) > 11 ) { return PLUGIN_CONTINUE; } for( new i = 0; i < MAX_BUY_COMMANDS; i++ ) { if( equali(g_sBuyCommands[i], sArg, 0) ) { return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public cmdBuy(id) { return PLUGIN_HANDLED; }
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#3
Napisano 09.09.2011 17:07
Okej, to teraz jak zrobić by można było podnosić bronie ?
REF
REF
#4
Napisano 09.09.2011 18:17
Ale po co ten plugin na blokowanie kupowania skoro już to jest w cod modzie? Oto kawałek który odpowiada za wyrzucanie broni:
public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new team = get_user_team(id);
if(team > 2)
return;
new bron = read_data(2);
new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
if(!(1<<bron & bronie))
{
new weaponname[22];
get_weaponname(bron, weaponname, 21);
ham_strip_weapon(id, weaponname);
}
if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
UstawSzybkosc(id);
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych