Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 darus10455

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.09.2011 15:42

Siema, wiem, że jest dużo tematów jak robić itemy. Jednak w żadnym tego nie było. chciałbym zrobić item dający 100 zwinności. Sam nie potrafię tego zrobić. Proszę o pomoc.

#2 M@nkovsky

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:110
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.09.2011 15:55

player_b_extrastats[id] = random_num(Y,X)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])


W taki sposó dodajesz w itemie + do wszystkich statystyk.
Jak chcesz ,żeby było na jedną statystykę to spróbuj zrobić na wzór
player_b_extrastats[

#3 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.09.2011 17:09

czyli jak możesz pokazac?

odświeżam...

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 06.09.2011 19:30

Lepiej jednak nie dodawać dodatkowych statystyk bo później wiem że z doświadczenia się dzieją różne rzeczy.
No ale do itemu:
zmienna_od_zwinnosci[id]+=100
w reset items skills najlepiej na samej górze :
if(przedmiot który dodaje 100) zmienna_od_zwinnosci[id]-=100
to samo w client disconnect tylko też gdzieś na górze , nie wiem czy masz jeszcze /daj...
  • +
  • -
  • 0

#5 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2011 18:32

Mam komendę daj i czy mógłbyś wytłumaczyć to dokładniej. Nie wiem co to zmienna itp. Jestem nowy.

odswiezam

#6 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 07.09.2011 20:37

player_dextery[id]

to jest zmienna od zwinności
dodajesz w swoim itemie
player_dextery[id]+=100


i w tamtych dwóch

if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100

Użytkownik ParadisO edytował ten post 07.09.2011 20:41

  • +
  • -
  • 0

#7 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2011 16:21

player_dextery[id]

to jest zmienna od zwinności
dodajesz w swoim itemie
player_dextery[id]+=100


i w tamtych dwóch

if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100


nie ogarniam tego ;P a dokladnie

if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100

gdzie to wstawic/co z tym zrobic

Użytkownik darus10455 edytował ten post 08.09.2011 16:22


#8 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.09.2011 16:24

if'a dajesz pod tym

public reset_skill(id)
za pierwsza klamra
i pod tym
public client_disconnect(id)
za pierwsza klamra
  • +
  • -
  • 1

#9 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2011 16:32

tak to ma wygladac?

public client_disconnect(id)
{
if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100
new ent
new playername[40]
get_user_name(id,playername,39)
player_dc_name[id] = playername
player_dc_item[id] = player_item_id[id]
if (player_b_oldsen[id] > 0.0) client_cmd(id,"sensitivity %f",player_b_oldsen[id])
savexpcom(id)

remove_task(TASK_CHARGE+id)

while((ent = fm_find_ent_by_owner(ent, "fake_corpse", id)) != 0)
fm_remove_entity(ent)

player_class_lvl_save[id]=0
loaded_xp[id]=0
}



public reset_skill(id)
{
if(nr_case_itemu)player_dextery[id]-=100
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}



#10 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.09.2011 16:42

nie może być
(nr_case_itemu)
zamiast tego wpisujesz nr itemu po =
player_item_id[id]=X
x- nr itemu
  • +
  • -
  • 0

#11 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2011 20:51

ok dzięki juz skompilowalo nie wiem czy dziala ;D w kazdym razie dzięki za pomoc

jak resetuje staty to mam - 100 w zwinnosc bez tego itemu

odswiezam

odswiezam...

Użytkownik darus10455 edytował ten post 08.09.2011 17:00


#12 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.09.2011 11:03

masz w
public reset_skill(id)
to ustawione na 0 ?
player_dextery[id] = 0
  • +
  • -
  • 0

#13 darus10455

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:140
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.09.2011 14:30

u mnie tak jest

public reset_skill(id)
{
if(75)player_dextery[id]-=100
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}



#14 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.09.2011 16:41

if(player_item_id[id] =75)player_dextery[id]-=100

spróbuj tego
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych