Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

HP HUD?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.09.2011 12:46

Powie mi ktoś jak dopisać aby HP było wyświetlane nad nazwą perku ?

NOWY COD

Użytkownik Jaworek edytował ten post 06.09.2011 12:46

  • +
  • -
  • 0

#2 pyro

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Co cie to?
  • Lokalizacja:Podcipkowie
Offline

Napisano 06.09.2011 13:29

podmień w pliku sma

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
                ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZycie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],get_user_health(target));
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zycie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]],get_user_health(id));
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}


#3 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 06.09.2011 16:08

on napisał nad nazwą perku czyli masz

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zycie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}



Oczywiście zmieniasz to w public PokazInformacje(id)

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 06.09.2011 16:10

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#4 pyro

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Co cie to?
  • Lokalizacja:Podcipkowie
Offline

Napisano 07.09.2011 17:28

co nad? umiesz czytać?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych