Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mr.Blue

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Chojnice
Offline

Napisano 04.09.2011 14:47

Witam mam problem z klasą ponieważ chciałbym dodać jej 1/30 z krowy i item eliminator rozrzutu ale nie wiem jak to zrobić ://



nie mogłem dodać w załączniku ale proszę:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Killer";
new const opis[] = "Widzi miny i ma krowe 1/30 i eliminator rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 0;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}
 
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
 
if(!ma_klase[host])
return;
 
if(!pev_valid(ent))
return;
 
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych