Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Potrzebny warunek


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.09.2011 11:31

Witam, potrzebuję warunku, żeby bez niego zdolność nie mogła zostać użyta, konkretnie żeby nie móc użyć zdolności teleportu klasy 10 sekund od rozpoczęcia rundy.
Warunek do tego
if(is_user_alive(id) && player_class[id] == Wampir && halflife_time()>4)
o teraz spojrzałem a kod i widzę "halflife_time()>4" czy to może mieć coś z tym wspólnego ?

Użytkownik Death_Player edytował ten post 04.09.2011 11:33

  • +
  • -
  • 0

#2 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 04.09.2011 11:39

Tworzysz nową zmienną, na początku każdej rundy ustawiasz ją na 0 i dajesz taska (w nowej rundzie), który po 10 sekundach zmienia ją na 1.
W funkcji teleportu do warunków dodajesz if ([...] && zmienna== 1). Powinno dzialać.

A jeśli chcesz, żeby Ci pomóc, to moze daj sma...
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.09.2011 14:00

czyli gdzieś tam na samej górze
new zmienna;

w
 public RoundStart()

daje
zmienna = 0;

A co z tym taskiem ?

refresh
  • +
  • -
  • 0

#4 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 06.09.2011 15:30

Set_task:
set_task(10.0, "runda", id);

Nowy Public:
public runda

 
zmienna = true;

potem

if(zmienna) continue

W roundstart
zmienna = false;





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych