Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 14.01.2009 18:25

witam, może ktoś przerobić by osoba mająca "asasyna" nie była niewidzialna ?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "Admin Assassin"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "solo"

#define SPEED 450.0
#define RENDER 100
#define RENDERK 40

new bool:assassin[33]

new Float:speed = SPEED // Speed while assassin mode is enabled
new render = RENDER // Invisibility if as_rendering is 1
new renderk = RENDERK // invisibility with kinfe if as_rendering is 1

new as_rendering // Cvar
new as_gravity // Cvar

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_concmd("amx_as", "cmd_assassin", ADMIN_SLAY, "<authid, nick or #userid> <on|off> - set assassin mode on player")
	register_event("CurWeapon", "set_speed", "be", "1=0")
	register_event("ResetHUD", "set_abilities", "be")
	as_rendering = register_cvar("as_rendering", "1")
	as_gravity = register_cvar("as_gravity", "40")
}

public set_speed(id) {
	if (assassin[id]) {
		set_user_maxspeed(id, speed)

		if (get_pcvar_num(as_rendering)) {
			new ammo, clip
			new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)

			if (weapon == CSW_KNIFE) {
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, renderk)
			} else {
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
		}

		else if (!get_pcvar_num(as_rendering)) {
			set_entity_visibility(id, 0)
		}
	}
}

public set_abilities(id) {
	if (assassin[id]) {
		if (get_pcvar_num(as_rendering)) {
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
		}

		else if (!get_pcvar_num(as_rendering)) {
			set_entity_visibility(id, 0)
		}

		new Float:usergrav = get_pcvar_float(as_gravity) / 100

		set_user_footsteps(id, 1)
		set_user_gravity(id, usergrav)
		set_user_maxspeed(id, speed)
	}
}

public cmd_assassin(id, level, cid) {
	if (!cmd_access(id,level,cid,3)) {
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	new target[24], status[4]

	read_argv(1, target, 23)
	read_argv(2, status, 3)

	new Player = cmd_target(id, target, 2)

	if (equal(status, "on")) {
		cmd_abilities(Player, 1, id)
	}

	if(equal(status, "off")) {
		cmd_abilities(Player, 0, id)
	}

	return PLUGIN_HANDLED
}

public cmd_abilities (id, status, admin) {
	new name[2][32]
	get_user_name(id, name[0], 31)
	get_user_name(admin, name[1], 31)

	if (status == 1) {
		if (assassin[id]) {
			console_print(admin, "Assassin mode is already enabled on client %s", name[0])
			return PLUGIN_HANDLED

			} else {

			if (get_pcvar_num(as_rendering)) {
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}

			else if (!get_pcvar_num(as_rendering)) {
				set_entity_visibility(id, 0)
			}

			new Float:usergrav = get_pcvar_float(as_gravity) / 100

			set_user_footsteps(id, 1)
			set_user_gravity(id, usergrav)
			set_user_maxspeed(id, speed)

			assassin[id] = true
			console_print(admin, "Assassin mode has been enabled on client %s", name[0])

			switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
				case 1 : client_print(0,print_chat,"[AMXX] ADMIN: Enable assassin mode on player %s",name[0]);
				case 2 : client_print(0,print_chat,"[AMXX] ADMIN %S: Enable assassin mode on player %s",name[1],name[0]);
			}

			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}

	if (status == 0) {
		if (!assassin[id]) {
			console_print(admin, "Assassin mode is already disabled on client %s", name[0])
			return PLUGIN_HANDLED

			} else {

			if (get_pcvar_num(as_rendering)) {
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
			}

			if (!get_pcvar_num(as_rendering)) {
				set_entity_visibility(id, 1)
			}

			set_user_footsteps(id, 0)
			set_user_gravity(id, 1.0)
			set_user_maxspeed(id, 320.0)

			assassin[id] = false
			console_print(admin, "Assassin mode has been disabled on client %s", name[0])

			switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
				case 1 : client_print(0,print_chat,"[AMXX] ADMIN: Disable assassin mode on player %s",name[0]);
				case 2 : client_print(0,print_chat,"[AMXX] ADMIN %S: Disable assassin mode on player %s",name[1],name[0]);
			}

			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED
}

public client_connect(id) {
	assassin[id] = false
}

public client_disconnect(id) {
	assassin[id] = false
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1061 f0 fs16 n par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.01.2009 18:28

new render = RENDER // Invisibility if as_rendering is 1
as_rendering = register_cvar("as_rendering", "1")
To jest zwykły cvar. Dopisz do amxx.cfg
as_rendering 0
Lub zmień tą linijkę w sma:

as_rendering = register_cvar("as_rendering", "1")
na
as_rendering = register_cvar("as_rendering", "0")

  • +
  • -
  • 0

#3 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 14.01.2009 18:41

ta jak jest as_rendering 1 to jest przezroczysty
a jak jest as_rendering 0 to jest w ogóle niewidzialny
  • +
  • -
  • 0

#4 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.01.2009 18:57

W takim razie próbuj tego:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "Admin Assassin"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "solo"

#define SPEED 450.0
#define RENDER 100
#define RENDERK 40

new bool:assassin[33]

new Float:speed = SPEED // Speed while assassin mode is enabled

new as_gravity // Cvar

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_concmd("amx_as", "cmd_assassin", ADMIN_SLAY, "<authid, nick or #userid> <on|off> - set assassin mode on player")
    register_event("CurWeapon", "set_speed", "be", "1=0")
    register_event("ResetHUD", "set_abilities", "be")
    as_gravity = register_cvar("as_gravity", "40")
}

public set_speed(id) {
    if (assassin[id]) 
        set_user_maxspeed(id, speed)
}

public set_abilities(id) {
    if (assassin[id]) {

        new Float:usergrav = get_pcvar_float(as_gravity) / 100

        set_user_footsteps(id, 1)
        set_user_gravity(id, usergrav)
        set_user_maxspeed(id, speed)
    }
}

public cmd_assassin(id, level, cid) {
    if (!cmd_access(id,level,cid,3)) {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new target[24], status[4]

    read_argv(1, target, 23)
    read_argv(2, status, 3)

    new Player = cmd_target(id, target, 2)

    if (equal(status, "on")) {
        cmd_abilities(Player, 1, id)
    }

    if(equal(status, "off")) {
        cmd_abilities(Player, 0, id)
    }

    return PLUGIN_HANDLED
}

public cmd_abilities (id, status, admin) {
    new name[2][32]
    get_user_name(id, name[0], 31)
    get_user_name(admin, name[1], 31)

    if (status == 1) {
        if (assassin[id]) {
            console_print(admin, "Assassin mode is already enabled on client %s", name[0])
            return PLUGIN_HANDLED

            } else {

            new Float:usergrav = get_pcvar_float(as_gravity) / 100

            set_user_footsteps(id, 1)
            set_user_gravity(id, usergrav)
            set_user_maxspeed(id, speed)

            assassin[id] = true
            console_print(admin, "Assassin mode has been enabled on client %s", name[0])

            switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
                case 1 : client_print(0,print_chat,"[AMXX] ADMIN: Enable assassin mode on player %s",name[0]);
                case 2 : client_print(0,print_chat,"[AMXX] ADMIN %S: Enable assassin mode on player %s",name[1],name[0]);
            }

            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }

    if (status == 0) {
        if (!assassin[id]) {
            console_print(admin, "Assassin mode is already disabled on client %s", name[0])
            return PLUGIN_HANDLED

            } else {

            set_user_footsteps(id, 0)
            set_user_gravity(id, 1.0)
            set_user_maxspeed(id, 320.0)

            assassin[id] = false
            console_print(admin, "Assassin mode has been disabled on client %s", name[0])

            switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
                case 1 : client_print(0,print_chat,"[AMXX] ADMIN: Disable assassin mode on player %s",name[0]);
                case 2 : client_print(0,print_chat,"[AMXX] ADMIN %S: Disable assassin mode on player %s",name[1],name[0]);
            }

            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }

    return PLUGIN_HANDLED
}

public client_connect(id) {
    assassin[id] = false
}

public client_disconnect(id) {
    assassin[id] = false
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1061 f0 fs16 n par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#5 wGaq96

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
Offline

Napisano 15.01.2009 16:30

o to mi też było potrzebe.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych