Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Dwa pluginy
#1
Napisano 03.09.2011 17:59
/// Dokładniej ///
Magiczny Marker ma być tylko dla CT i można nim rysować tylko po ścianach, podłodze i dachu..(Nie w powietrzu)
Plugin na ożywianie graczy może być byle jaki tylko musi Działać!
#2
Napisano 03.09.2011 18:04
Załączone pliki
Użytkownik Waq edytował ten post 03.09.2011 18:05
#3
Napisano 03.09.2011 18:06
Nie jestem pewien ale czy to nie jest tylko dla adminów z flagą kick?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "stupok69"
#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_KICK
aaa no i jeszcze chodzi mi o Spirite, nie trzeba nigdzie wgrywać?
spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
Użytkownik ShooK edytował ten post 03.09.2011 18:08
#4
Napisano 03.09.2011 18:17

#define USAGE_LEVEL ADMIN_KICK
a ten sprite jest standardowo w silniku cs'a
#5
Napisano 03.09.2011 18:21
Jak wie niech powie

Użytkownik ShooK edytował ten post 03.09.2011 18:24
#6
Napisano 03.09.2011 18:27
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "M@teusz"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("radio3", "radio3")
}
public radio3(id) return;
??
#7
Napisano 03.09.2011 18:33
#8
Napisano 03.09.2011 18:38

Nie będziesz miał radio3 ( C )
Użytkownik Waq edytował ten post 03.09.2011 18:38
#9
Napisano 03.09.2011 18:41
#10
Napisano 03.09.2011 18:41

Użytkownik ShooK edytował ten post 03.09.2011 18:42
#11
Napisano 03.09.2011 18:43
Obojętnie.To jak?
#12
Napisano 03.09.2011 18:46
#13
Napisano 03.09.2011 18:59
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
}
public pokaz_menu(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new players[32], plnum, admin_name[32], sid [32];
get_user_name(id,admin_name,31);
get_user_authid(id, sid, 31);
get_players(players, plnum, "bch");
new key[128], info[8], team[16], name[64];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
get_user_name(players[i], name, 63);
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
case 2:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="CT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
log_amx("ADMIN %s <%s> ozywil %s.",admin_name,sid,name);
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[63], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(!is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}
#14
Napisano 03.09.2011 19:05
#15
Napisano 09.09.2011 13:02
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Ultimate respawn"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "naven & amxx.pl"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_clcmd("say /respawn", "sayrespawn");
register_clcmd("say /start", "sayrespawn");
register_cvar("amx_respawn", "1")
register_cvar("amx_autorespawn", "1")
}
public DeathMsg(){
new victim;
victim = read_data(2)
set_task(0.6, "spawn", victim + 483);
}
public spawn(id){
if (get_cvar_num("amx_autorespawn") == 0)
return PLUGIN_HANDLED;
id -= 483;
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return PLUGIN_CONTINUE
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, id);
if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) ;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sayrespawn(gracz)
{
if (get_cvar_num("amx_respawn") == 0){
client_print(gracz, print_chat, "Respawny wylaczone");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_connected(gracz) || cs_get_user_team(gracz) == CS_TEAM_SPECTATOR) return PLUGIN_HANDLED;
set_pev(gracz, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, gracz);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, gracz);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Do niego potrzebne są dwa cvary :
amx_autorespawn 1/0 // włącza/wyłącza automatyczny respawn amx_respawn 1/0 // włącza/wyłącza respawn po wpisaniu /respawn oraz /start
No i to chyba na tyle.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych