Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dwa pluginy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ShooK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:104
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 17:59

Poszukuje dwóch pluginów mianowicie na Magiczny Marker i na Ozywianie graczy
/// Dokładniej ///
Magiczny Marker ma być tylko dla CT i można nim rysować tylko po ścianach, podłodze i dachu..(Nie w powietrzu)
Plugin na ożywianie graczy może być byle jaki tylko musi Działać!
  • +
  • -
  • 0

#2 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 03.09.2011 18:04

magic maker tylko dla ct

Załączone pliki


Użytkownik Waq edytował ten post 03.09.2011 18:05

  • +
  • -
  • 1

#3 ShooK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:104
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 18:06

Ehh..
Nie jestem pewien ale czy to nie jest tylko dla adminów z flagą kick?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>

#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "stupok69"

#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_KICK


aaa no i jeszcze chodzi mi o Spirite, nie trzeba nigdzie wgrywać?

 spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")

Użytkownik ShooK edytował ten post 03.09.2011 18:08

  • +
  • -
  • 0

#4 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 03.09.2011 18:17

ta linijkę możesz usunąć ( bo ja zapomniałem :P )

#define USAGE_LEVEL ADMIN_KICK

a ten sprite jest standardowo w silniku cs'a
  • +
  • -
  • 0

#5 ShooK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:104
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 18:21

A wie ktoś może czy da się usunąć Radio które standardowo jest pod literą "C"?
Jak wie niech powie :D

Użytkownik ShooK edytował ten post 03.09.2011 18:24

  • +
  • -
  • 0

#6 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 03.09.2011 18:27



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "M@teusz"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("radio3", "radio3")
}

public radio3(id) return;


??
  • +
  • -
  • 0

#7 ShooK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:104
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 18:33

Jaki to plugin..?
  • +
  • -
  • 0

#8 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 03.09.2011 18:38

Skompiluj to :)

Nie będziesz miał radio3 ( C )

Użytkownik Waq edytował ten post 03.09.2011 18:38

  • +
  • -
  • 0

#9 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.09.2011 18:41

jak już to public radio3(id) return PLUGIN_HANDLED;
  • +
  • -
  • 0

#10 ShooK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:104
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 18:41

To jak? :D

Użytkownik ShooK edytował ten post 03.09.2011 18:42

  • +
  • -
  • -1

#11 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 03.09.2011 18:43

To jak? :D

Obojętnie.
  • +
  • -
  • 0

#12 ShooK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:104
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 18:46

To dziękuje, czekam jeszcze na działające ożywianie
  • +
  • -
  • 0

#13 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 03.09.2011 18:59

takei coś znalazłem


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
}
public pokaz_menu(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new players[32], plnum, admin_name[32], sid [32];
get_user_name(id,admin_name,31);
get_user_authid(id, sid, 31);
get_players(players, plnum, "bch");
new key[128], info[8], team[16], name[64];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
get_user_name(players[i], name, 63);
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
case 2:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="CT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
log_amx("ADMIN %s <%s> ozywil %s.",admin_name,sid,name);
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[63], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(!is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#14 ShooK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:104
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 19:05

Miałem identyczny i on mi nie działa
  • +
  • -
  • 0

#15 exTez

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:99
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2011 13:02

Ostatni post 3 września , ja pisze 9 września bo pomocy nikt wcześniej nie udzielił. Tutaj masz plugin na respawn :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Ultimate respawn"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "naven & amxx.pl"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_clcmd("say /respawn", "sayrespawn");
register_clcmd("say /start", "sayrespawn");
register_cvar("amx_respawn", "1")
register_cvar("amx_autorespawn", "1")
}
public DeathMsg(){
new victim;
victim = read_data(2)
set_task(0.6, "spawn", victim + 483);
}
public spawn(id){
if (get_cvar_num("amx_autorespawn") == 0)
return PLUGIN_HANDLED;
id -= 483;
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return PLUGIN_CONTINUE
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, id);
if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) ;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sayrespawn(gracz)
{
if (get_cvar_num("amx_respawn") == 0){
client_print(gracz, print_chat, "Respawny wylaczone");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (!is_user_connected(gracz) || cs_get_user_team(gracz) == CS_TEAM_SPECTATOR) return PLUGIN_HANDLED;
set_pev(gracz, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, gracz);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, gracz);
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Do niego potrzebne są dwa cvary :

amx_autorespawn 1/0 // włącza/wyłącza automatyczny respawn
amx_respawn 1/0 // włącza/wyłącza respawn po wpisaniu /respawn oraz /start

No i to chyba na tyle.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych