←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy Ładowanie na nożu ?

Zablokowany

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 03.09.2011

Hmmm, dziś pomyślałem nad klasą, która na nożu ładuje sobie dodatkowe DMG, czy jest jakiś poradnik jak to zrobić lub czy ktoś by pomógł mi to zrobić ?
Odpowiedz

  • +
  • -
ark - zdjęcie ark 04.09.2011

Dołączam się do pytanka !
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 04.09.2011

Odświeżam. Wie lub pomoże ktoś ?
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 04.09.2011

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Costam"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new dmg[32]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_task(1.0,"DodajDMG",id+6712)
}
else
{
remove_task(id+6712)
}
}
public DodajDMG(id)
{
id-=6712;
dmg[id]+=15;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, damage+dmg[id]);
return HAM_IGNORED;
}


Tu zrobiłem kod dotyczący Pluginu. Myśle ze metodą Kopiuj Wklej przekonwertujesz do Coda Nowego.

Nie wiem czy dziala.
Użytkownik CheQ edytował ten post 04.09.2011 12:35
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 04.09.2011

Wytłumaczyć.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 04.09.2011

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2); // wczytuje jaka bron ma gracz
 
if(weapon == CSW_KNIFE) // jesli jest to Noz
{
  set_task(1.0,"DodajDMG",id+6712) // za sekunde przenosi go do funkcji dodajDMG w ktorej jest dodawane dodatkowe obrazenia
}
else
{
  remove_task(id+6712) // jesli nie ma nozu, nic nie robi (usuwa taska dla pewnosci)
}
}
public DodajDMG(id)
{
id-=6712;
dmg[id]+=15; // dodaje obrazenia
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
SetHamParamFloat(4, damage+dmg[id]); // jesli wykonujesz jakies ograzenia zostaja do nich dodane te dodatkowe
return HAM_IGNORED;
}

Biblioteki CODA nowego niezbyt rozumiem, więc wystarczy dodać do pluginu wyzej rejestracja klasy, te inne pierdy itp.
Użytkownik CheQ edytował ten post 04.09.2011 16:29
Odpowiedz

  • +
  • -
JawoR1337 - zdjęcie JawoR1337 04.09.2011

Stary / nowy COD?
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 04.09.2011

i ten i ten, tylko musisz dodać to w sma klasy.
Odpowiedz
Zablokowany