CoD Nowy Ładowanie na nożu ?
Kolar`.
03.09.2011
Hmmm, dziś pomyślałem nad klasą, która na nożu ładuje sobie dodatkowe DMG, czy jest jakiś poradnik jak to zrobić lub czy ktoś by pomógł mi to zrobić ?
dasiek
04.09.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Costam"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new dmg[32]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_task(1.0,"DodajDMG",id+6712)
}
else
{
remove_task(id+6712)
}
}
public DodajDMG(id)
{
id-=6712;
dmg[id]+=15;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, damage+dmg[id]);
return HAM_IGNORED;
}
Tu zrobiłem kod dotyczący Pluginu. Myśle ze metodą Kopiuj Wklej przekonwertujesz do Coda Nowego.
Nie wiem czy dziala.
Użytkownik CheQ edytował ten post 04.09.2011 12:35
dasiek
04.09.2011
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); // wczytuje jaka bron ma gracz if(weapon == CSW_KNIFE) // jesli jest to Noz { set_task(1.0,"DodajDMG",id+6712) // za sekunde przenosi go do funkcji dodajDMG w ktorej jest dodawane dodatkowe obrazenia } else { remove_task(id+6712) // jesli nie ma nozu, nic nie robi (usuwa taska dla pewnosci) } } public DodajDMG(id) { id-=6712; dmg[id]+=15; // dodaje obrazenia } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(4, damage+dmg[id]); // jesli wykonujesz jakies ograzenia zostaja do nich dodane te dodatkowe return HAM_IGNORED; }
Biblioteki CODA nowego niezbyt rozumiem, więc wystarczy dodać do pluginu wyzej rejestracja klasy, te inne pierdy itp.
Użytkownik CheQ edytował ten post 04.09.2011 16:29