Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwny błąd proszę o naprawę


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.09.2011 19:59

Dodałem sobie do diablo nowa statystyke, Pancerz i mam taki błąd

newdiablo.sma(2454 -- 2456) : error 075: input line too long (after substitutions)

Linie z błędami

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)




Tutaj cała funkcja

public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)


format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: \w[\r%i\w]^n^n\w1. \yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]^n\w2. \ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]^n\w3. \yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]^n\w4. \yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]^n\w5. \yPancerz \w[\r%i\w] [\dDostajesz armor na start\w]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_armor[id],player_dextery[id],player_armor[id])

keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#2 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 02.09.2011 20:34

public skilltree(id)

{

new text[513]

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)



format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: \w[\r%i\w]^n^n\w1. \yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]^n\w2. \ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]^n\w3. \yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]^n\w4. \yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]^n\w5. \yPancerz \w[\r%i\w] [\dDostajesz armor na start\w]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_armor[id],player_dextery[id],player_armor[id])



keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)

show_menu(id, keys, text)

return PLUGIN_HANDLED 

}

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#3 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.09.2011 22:18

Dalej nie działa
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#4 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 02.09.2011 22:28

Paaaaanie, rozbij to na oddzielne linijki : D nie dziwie sie, ze nie działa, linijka jest za długa.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 M@nkovsky

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:110
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.09.2011 22:41

Wklej tak
public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)

format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: \w[\r%i\w]^n^n\w1. \yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]^n\w2. \ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]^n\w3. \yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]^n\w4. \yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]^n\w5. \yPancerz \w[\r%i\w] [\dDostajesz armor na start\w]"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_armor[id],player_dextery[id],player_armor[id])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


#6 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.09.2011 23:26

Działa dzięki, ale jak wbije lvl i dodaje do Pancerza, klikając 5 dodanie mi do zwinności :D


public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: \w[\r%i\w]^n^n\w1. \yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]^n\w2. \ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]^n\w3. \yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]^n\w4. \yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]^n\w5. \yPancerz \w[\r%i\w] [\dDostajesz armor na start\w]"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_armor[id],player_dextery[id],player_armor[id])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if (player_armor[id]<50){
player_point[id]-=1
player_armor[id]+=1
set_armorchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom pancerza osiagniety")
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#7 M@nkovsky

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:110
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.09.2011 10:05

Wklej tak
public skilltree(id)
{
new text[513]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: \w[\r%i\w]^n^n\w1. \yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]^n\w2. \ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]^n\w3. \yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]^n\w4. \yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]^n\w5. \yPancerz \w[\r%i\w] [\dDostajesz armor na start\w]"
,player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id])
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if (player_armor[id]<50){
player_point[id]-=1
player_armor[id]+=1
set_armorchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom pancerza osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


#8 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 12:13

Działa, dzięki, a jak dodać np. kase lub grawitacje ?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#9 M@nkovsky

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:110
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.09.2011 16:02

Yyy Stwórz nową zmienną (tak jak tu miałeś player_armor)
Stwórz np player_grawitacja ,zrób wg wzoru wszystko i na koncu ,żeby ona działała
w
public set_gravitychange(id)

dodaj pod
if(player_class[id] == Ninja)


else if(player_grawitacja[id]>0)
{
set_user_gravity(id,1.0-(player_grawitacja[id]*8))
}




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych