Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błedy literówki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 BARBURA

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 01.09.2011 15:49

Witam uporałem sie już z problemem wcześniejszym czyli limitem umiejętności (bez limitu) i bugowaniem levela na -
teraz mam problem taki oto sma mojej klasy na przykład Demolitions :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
 
new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
 
 
new bool:ma_dynamit[33];
 
new sprite_blast,
	 sprite_white;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
 
public cod_class_enabled(id)
ma_dynamit[id] = true;
 
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ma_dynamit[id] = false;
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
 
drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public ResetHUD(id)
{
client_disconnect(id);
ma_dynamit[id] = true;
}
 
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
 
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

wszystko jest ok ale w grze pokazują mi sie dziwne nie chciane litery tak samo przy rozdawaniu statów... chodzi o te litery Y,W itp

Dołączona grafika

[uwaga=hiroshima]uzywaj bbcode na drugi raz, zeby nie trzeba bylo poprawiac twoich postow. Prawda, ze juz wyglada lepiej?[/uwaga]

Użytkownik hiroshima edytował ten post 01.09.2011 18:03

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych