/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "M3ntos XXL";
new const opis[] = "Jest malo widoczny z nozem 1/4 z Pompy(XM1014) oraz 1/2 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_)
{
client_print(id, print_chat, "[M3ntos]Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
client_print(id, print_chat, "SMS 23,37 ZL PRZELEW 10 ZL .")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if((weapon == CSW_XM1014) && !random(4))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z klasa
Temat rozp.
M3ntosek
, 01.09.2011 14:40
m3ntos xxl noz niewidzialnosc klasa kucania bug
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.09.2011 14:40
Mam problem z klasa chce aby podczas kucania z nozem byl niewidzialny oraz po zmianie klasy nie bugowalo sie ze nadal jest niewidzialny
#2
Napisano 02.09.2011 07:52
if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50); return PLUGIN_CONTINUE; } else { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
może tak?
Użytkownik CheQ edytował ten post 02.09.2011 07:53
#3
Napisano 02.09.2011 11:53
Napisales ze jest niewidzoczny na nozu 50 z 255 jak cos radze zeby mial z 20 bo 50 to widac
#4
Napisano 02.09.2011 15:43
chyba chodzi mi o to aby sie nie bugowalo i zeby podczas kucania byl niewidoczny a nie o to ile widocznosci dac? czytaj...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: m3ntos xxl, noz, niewidzialnosc, klasa, kucania, bug
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych