Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasa

m3ntos xxl noz niewidzialnosc klasa kucania bug

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 M3ntosek

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -10
Poniżej przeciętnej

  • Postów:25
  • Imię:fdfd
  • Lokalizacja:dg
Offline

Napisano 01.09.2011 14:40

Mam problem z klasa chce aby podczas kucania z nozem byl niewidzialny oraz po zmianie klasy nie bugowalo sie ze nadal jest niewidzialny :/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "M3ntos XXL";
new const opis[] = "Jest malo widoczny z nozem 1/4 z Pompy(XM1014) oraz 1/2 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");

}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[M3ntos]Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
client_print(id, print_chat, "SMS 23,37 ZL PRZELEW 10 ZL .")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if((weapon == CSW_XM1014) && !random(4))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 02.09.2011 07:52

if(ma_klase[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
			{
							set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
							return PLUGIN_CONTINUE;
			}
		   else
		  {
			  set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		  }

może tak?

Użytkownik CheQ edytował ten post 02.09.2011 07:53

  • +
  • -
  • 0

#3 CheaterQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:132
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.09.2011 11:53

Napisales ze jest niewidzoczny na nozu 50 z 255 jak cos radze zeby mial z 20 bo 50 to widac

#4 M3ntosek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -10
Poniżej przeciętnej

  • Postów:25
  • Imię:fdfd
  • Lokalizacja:dg
Offline

Napisano 02.09.2011 15:43

chyba chodzi mi o to aby sie nie bugowalo i zeby podczas kucania byl niewidoczny a nie o to ile widocznosci dac? czytaj...





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: m3ntos xxl, noz, niewidzialnosc, klasa, kucania, bug

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych