Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Cod Nowy] Perk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.09.2011 22:50

Dobrze jest zrobiony perk ? TT ma dostawać AK47 a CT M4A1 i maja tymi broniami bić więcej :D
Prosiłbym o ewentualna poprawę jeśli jest złe, lecz sadzę że jest złe .. :D
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
new const perk_name[] = "Marzenie Strzelca";
new const perk_desc[] = "Od teamu zaleznie dostajesz ak/m4 i zadajesz 5(+int) obrazej wiecej z nich";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init() 
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "Najkon");
    
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
    ma_perk[id] = true;
    {
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT);
    cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
    }
    else
    {
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_TT);
    cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
    }
}
public cod_perk_disabled(id)
    ma_perk[id] = false;
    cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
    cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    if(ma_perk[idattacker]) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

Odświeżam, mógłby ktoś pomoc ?

Użytkownik Emulov. edytował ten post 01.09.2011 12:54


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.09.2011 11:15

Spróbuj tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Marzenie Strzelca";
new const perk_desc[] = "Od teamu zaleznie dostajesz ak/m4 i zadajesz 5(+int) obrazej wiecej z nich";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Najkon");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_TT);
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(ma_perk[idattacker] && damagebits & (1<<1) && (weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.25, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

(Piszę ze szkoły nie mam okazji sprawdzić czy działa)
  • +
  • -
  • 1

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.09.2011 12:47

Nie wiem skąd wam się wzięło "CS_TEAM_TT" :P tym bardziej średnik na końcu warunku get_user_team :D

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <cstrike>
 
new const perk_name[] = "Marzenie Strzelca";
new const perk_desc[] = "Od teamu zaleznie dostajesz ak/m4 i zadajesz 5(+int) obrazej wiecej z nich";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Najkon");
  
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
  
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
	cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
	else
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
	cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
  
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
  
	if(ma_perk[idattacker] && damagebits & (1<<1) && (weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
  
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych