Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją klasy do nowego codmoda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 misiecki2

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2011 09:06

Sory nie wiedzałem do jakiego działu :D

Witam, mam problem z kompilacją klasy do nowego codmoda:

Kod:
[/b]
[b][u][color="#800080"]/* Plugin generated by AMXX-Studio */[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]#include <amxmodx>[/b]
[b]#include <codmod>[/b]
[b]#include <engine>[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]new sprite_white;[/b]
[b]new ilosc_apteczek_gracza[33];[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]new const nazwa[] = "Centurion ( Premium )";[/b]
[b]new const opis[] = "Ma podwojny skok, dwie apteczki, Galil, AK47, Deagle i HE";[/b]
[b]new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;[/b]
[b]new const zdrowie = 10;[/b]
[b]new const kondycja = 25;[/b]
[b]new const inteligencja = 0;[/b]
[b]new const wytrzymalosc = 70;[/b]
[b]new bool:ma_klase[33];[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]public plugin_init()[/b]
[b]{[/b]
[b]register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");[/b]

[b]cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);[/b]

[b]register_think("medkit","MedkitThink");[/b]

[b]register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");[/b]
[b]}[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]public plugin_precache()[/b]
[b]{[/b]
[b]sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");[/b]
[b]precache_model("models/w_medkit.mdl");[/b]
[b]}[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]public cod_class_enabled(id)[/b]
[b]ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]public cod_class_skill_used(id)[/b]
[b]{[/b]
[b]if (!ilosc_apteczek_gracza[id])[/b]
[b]{[/b]
[b] client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");[/b]
[b] return PLUGIN_CONTINUE;[/b]
[b]}[/b]

[b]ilosc_apteczek_gracza[id]--;[/b]

[b]new Float:origin[3];[/b]
[b]entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);[/b]

[b]new ent = create_entity("info_target");[/b]
[b]entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");[/b]
[b]entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);[/b]
[b]entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);[/b]
[b]entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);[/b]
[b]entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);[/b]


[b]entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");[/b]
[b]set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;[/b]
[b]drop_to_floor(ent);[/b]

[b]entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);[/b]

[b]return PLUGIN_CONTINUE;[/b]
[b]}[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]public MedkitThink(ent)[/b]
[b]{[/b]
[b]new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);[/b]
[b]new dist = 300;[/b]
[b]new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);[/b]

[b]if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)[/b]
[b]{ [/b]
[b] new Float:forigin[3];[/b]
[b] entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);[/b]

[b] new entlist[33];[/b]
[b] new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);[/b]

[b] for (new i=0; i < numfound; i++)[/b]
[b] { [/b]
[b] new pid = entlist[i];[/b]

[b] if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))[/b]
[b] continue;[/b]

[b] new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);[/b]
[b] new zdrowie = get_user_health(pid);[/b]
[b] new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;[/b]
[b] if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);[/b]
[b] }[/b]

[b] entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);[/b]
[b] entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);[/b]

[b] return PLUGIN_CONTINUE;[/b]
[b]}[/b]

[b]if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))[/b]
[b]{[/b]
[b] remove_entity(ent);[/b]
[b] return PLUGIN_CONTINUE;[/b]
[b]}[/b]

[b]if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())[/b]
[b] set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );[/b]

[b]new Float:forigin[3];[/b]
[b]entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);[/b]

[b]new iOrigin[3];[/b]
[b]for(new i=0;i<3;i++)[/b]
[b] iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);[/b]

[b]message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );[/b]
[b]write_byte( TE_BEAMCYLINDER );[/b]
[b]write_coord( iOrigin[0] );[/b]
[b]write_coord( iOrigin[1] );[/b]
[b]write_coord( iOrigin[2] );[/b]
[b]write_coord( iOrigin[0] );[/b]
[b]write_coord( iOrigin[1] + dist );[/b]
[b]write_coord( iOrigin[2] + dist );[/b]
[b]write_short( sprite_white );[/b]
[b]write_byte( 0 ); // startframe[/b]
[b]write_byte( 0 ); // framerate[/b]
[b]write_byte( 10 ); // life[/b]
[b]write_byte( 10 ); // width[/b]
[b]write_byte( 255 ); // noise[/b]
[b]write_byte( 255 ); // r, g, b[/b]
[b]write_byte( 100 );// r, g, b[/b]
[b]write_byte( 100 ); // r, g, b[/b]
[b]write_byte( 128 ); // brightness[/b]
[b]write_byte( 0 ); // speed[/b]
[b]message_end();[/b]

[b]entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);[/b]
[b]entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);[/b]


[b]return PLUGIN_CONTINUE;[/b]

[b]}[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]public ResetHUD(id)[/b]
[b]ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]public client_disconnect(id)[/b]
[b]{[/b]
[b]new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");[/b]
[b]while(ent > 0)[/b]
[b]{[/b]
[b] if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)[/b]
[b] remove_entity(ent);[/b]
[b] ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");[/b]
[b]}[/b]

[b]public cod_class_enabled(id)[/b]
[b]{[/b]
[b] if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))[/b]
[b] {[/b]
[b] client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")[/b]
[b] return COD_STOP;[/b]
[b] }[/b]
[b] ma_klase[id] = true;[/b]
[b] return COD_CONTINUE;[/b]
[b]}[/b]
[b]}[/color][/u][/b]
[b]


Błąd:

[/b]
[b][u][color="#800080"]Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.[/b]
[b]Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]Error: Invalid expression, assumed zero on line 160[/b]
[b]Error: Number of arguments does not match definition on line 160[/color][/u][/b]
[b][u][color="#800080"]2 Errors.[/b]
[b]Could not locate output file C:\Users\NieJestemPRO\Pobrane\AMXX_Studio_1.4.3_final\compiled\codclass_medyk.amx (compile failed).[/color][/u][/b]
[b]

Proszę o pomoc NIE CHCĘ GOTOWCA, bo chcę sam się nauczyć, wytłumaczcie m ico jest źle

Daje jeszcze plik *.sma
http://www.speedysha...s_centurion.sma

Użytkownik misiecki2 edytował ten post 01.09.2011 09:50

  • +
  • -
  • 0

Ahh te dzieci :). Dla was mogę być nawet 10 latkiem z neostrady ;)


#2 Camper aKa Skil

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Jawrówko
Offline

Napisano 01.09.2011 14:36

Miales kilka błedów poprawilem wszystko masz od razu sma i amxx

Pozdrawiam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych