Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin TT nie może się ruszać przez 5s


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barthez

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.09.2011 11:14

Witam :)

Tym razem potrzeba mi takiego pluginu jak w temacie. Chodzi o to, że mam wgranego BaseBuilder'a 6.5 i zanim bramki się zamkną to Zombie zdąży uciec. Czy jest może taki plugin albo ktoś go potrafi napisać żeby TT nie mogli się ruszać przez 5s :) Dzięki z góry za pomoc.

@ REFRESH !

to ma ktoś taki plugin ? ..

#2 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 03.09.2011 13:41

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "zamrozTT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Syczaj"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda(id){
if(is_user_alive(id) && _:cs_get_user_team(id)== 1){
set_user_maxspeed( id, 0.1 )
}
set_task(5.0, "odmroz", _, _, _, "a")
}
public odmroz(id){
if(_:cs_get_user_team(id)== 1){
set_user_maxspeed( id, 0.0 )
}
}



na chłopskie oko powinno pójść, nie kompilowalem, jak coś to pisz.

Użytkownik Syczaj edytował ten post 03.09.2011 13:48

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 Barthez

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.09.2011 15:28

nie działa .. skompilować skompilowało ale nie działa ..

#4 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 03.09.2011 18:34

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "zamrozTT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Syczaj"
new freeze[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda(id){
if( freeze[id]== 0 && is_user_alive(id)&& _:cs_get_user_team(id)== 1){
set_user_maxspeed(id, 0.1)
freeze[id] = 1
}
set_task(5.0, "odmroz", _, _, _, "a", 1)
}
public odmroz(id){
if( freeze[id]== 1 && _:cs_get_user_team(id)== 1){
set_user_maxspeed(id, 0.0);
freeze[id] = 0;
}
}



może teraz? umm. spróbuj, ewentualnie wejdzie ktoś mądrzejszy ;P

Użytkownik Syczaj edytował ten post 03.09.2011 18:38

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Barthez

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 03.09.2011 23:51

też nic .. nawet jak ustawie freezetime to i tak Zombie może od razu się poruszać :D

No nic może ktoś inny będzie potrafił mi pomóc .

#6 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2011 23:58

Try


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Zamroz tt"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Muzzi"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
}

public NewRound()
{
new iPlayers[32], iNum;

get_players(iPlayers, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
if(get_user_team(iPlayers[i]) != 1)
continue;

set_pev(iPlayers[i], pev_flags, pev(iPlayers[i], pev_flags) | FL_FROZEN);
}
set_task(5.0,"EndFroze");
}

public EndFroze()
{
new iPlayers[32], iNum;

get_players(iPlayers, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
if(get_user_team(iPlayers[i]) != 1)
continue;

set_pev(iPlayers[i], pev_flags, pev(iPlayers[i], pev_flags) & ~FL_FROZEN);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Barthez

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 04.09.2011 00:08

Muzzi nadal nic .. jako Zombie mogę od razu biegać nawet freezetime jest jeszcze a ja i tak mogę biegać .. kurcze zależy mi na tym pluginie ktory zamorzi czy cos Zombie na 5-8s

#8 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.09.2011 00:21

Event HLTV, nie działa na pierwszą rundę.
Jedynym sposobem jak ty to mówisz, że to jest basebuilder sprawdź mp_freezetime na 0.
  • +
  • -
  • 0

#9 Barthez

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 04.09.2011 10:26

Muzzi nadal nic .. kurde a nie ma takiego pluginu co będzie zamrażał , blokował Zombie przez 5s ? :D

#10 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.09.2011 10:32

A próbowałeś tego co kiedyś zrobiłem ?
#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >

new iPlayers[ 32 ];
new Ham:Ham_Player_ResetMaxSpeed = Ham_Item_PreFrame;
new g_pCvar_FreezeTime, g_iCvar_FreezeTime;

public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );

g_pCvar_FreezeTime = get_cvar_pointer( "mp_freezetime" );
g_iCvar_FreezeTime = get_pcvar_num( g_pCvar_FreezeTime );

}

public ev_Round_Start( ) {
new iNum, index;
get_players( iPlayers, iNum );
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
index = iPlayers[ i ];
if( !is_user_alive( index ) || cs_get_user_team( index ) != CS_TEAM_T )
continue;

set_pev( index, pev_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
set_pev( index, pev_maxspeed, 1.0 );
set_task( g_iCvar_FreezeTime+5.0, "task_Unfroze", index+666 );
}

}

public task_Unfroze( id ) {
id -= 666;
ExecuteHamB( Ham_Player_ResetMaxSpeed, id );

}

mp_freezetime ustaw na 0 ;)
  • +
  • -
  • 0

#11 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2011 10:37

Sprawdź: Załączony plik  zamrozenie5sek.sma   817 bajtów  34 Ilość pobrań
  zamrozenie5sek.amxx

Użytkownik A może sma? edytował ten post 04.09.2011 10:39

  • +
  • -
  • 0

#12 Barthez

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 04.09.2011 23:25

kurde wy mi dajecie cały czas z tym freezetime a to nie działa // ja potrzebuje coś co będzie blokować Zombie przez 5s albo zamrozi ich .

Ortega twój plugin nie działa tak samo twój " A może sma? " .. potrzeba mi co innego :) Nie wiem czemu ale Zombie nawet jak bedzie freezetime to i tak moge sie poruszac ..

#13 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 05.09.2011 00:13

sprawdź, spawn zazwyczaj jest tylko na start rundy wiec powinno zadzialac ;d

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Ehh"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MisieQ"

new bool:freezetime;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public Event_HLTV()
{
freezetime = true;
}

public LogEvent_Round_Start()
{
freezetime = false;
}

public fwSpawn(id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_UNASSIGNED ) return HAM_IGNORED;

if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
{
fm_set_user_maxspeed(0,0.1)
set_task(5.0, "szybkosc", id);
}
return HAM_IGNORED;
}

public szybkosc(id)
{
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;

fm_set_user_maxspeed(0, 1.0)
}

  • +
  • -
  • 0

#14 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 05.09.2011 13:41

a ja wam powiem, że źle się za to bierzecie ^^ plugin Ortegi wybieram, bo on jest osobą, której sposób uważam za najlepszy, tylko lekka zmiana:
#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >
#include < basebuilder >

new iPlayers[ 32 ];
new Ham:Ham_Player_ResetMaxSpeed = Ham_Item_PreFrame;
new g_pCvar_FreezeTime, g_iCvar_FreezeTime;

public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );

g_pCvar_FreezeTime = get_cvar_pointer( "mp_freezetime" );
g_iCvar_FreezeTime = get_pcvar_num( g_pCvar_FreezeTime );

}

public ev_Round_Start( ) {
new iNum, index;
get_players( iPlayers, iNum );
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
index = iPlayers[ i ];
if( !is_user_alive( index ) || !bb_is_user_zombie( index ) ) //<- normalne teamy nie działają na BB i ZM (testowane na ZM)
continue;

set_pev( index, pev_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
set_pev( index, pev_maxspeed, 1.0 );
set_task( g_iCvar_FreezeTime+5.0, "task_Unfroze", index+666 );
}

}

public task_Unfroze( id ) {
id -= 666;
ExecuteHamB( Ham_Player_ResetMaxSpeed, id );

}

i ma trybić! ^^
  • +
  • -
  • 0

#15 Barthez

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 05.09.2011 13:57

no raczej nie trybi .. to już chyba 7 plugin i nic ..

czekam na kolejne :) Może ktoś wreszcie to zrobi

#16 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 05.09.2011 14:13

Ludzie logeventy or eventy nie lapią id tylko trzeba zrobić pętle.

#17 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.09.2011 14:37

Jak coś nie chce działać spokojnie to trzeba zrobić to na siłę, a potem poprawiać ;) Jak to nie zadziała to muszę przejść kurs pawn od nowa albo ty coś źle robisz:
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < basebuilder >

new onround;

public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );

register_forward( FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink" );

}

public ev_Round_Start( )
onround ++;

public fw_PlayerPreThink( player ) {
if( onround )
{
if( !is_user_alive( player ) || !bb_is_user_zombie( player ) )
return;

set_pev( player, pev_flags, pev( player, pev_flags ) | FL_FROZEN );
if( !task_exists( player + 666 ) )
set_task( 5.0, "task_Unfroze", player + 666 );
}

}

public task_Unfroze( id ) {
id -= 666;
set_pev( id, pev_flags, pev( id, pev_flags ) & ~FL_FROZEN );
onround --;

}


  • +
  • -
  • 0

#18 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 05.09.2011 14:56

Ortega, ale takie manipulowanie zmiennymi może przy restarcie rundy np. już nie działać dalej
lepiej zmieniać wartości od razu na 1 i 0 - chyba, rozumiesz o co mi chodzi? ^^
ewentualnie zamiast http://amxx.pl/dokumentacja/f255/ można dać http://amxx.pl/dokumentacja/f256/
bo zastanawia mnie to, czemu i to i to jest w dokumentacji i czym się różni ;)

[warn=DarkGL]Ortega, ale takie manipulowanie zmiennymi może przy restarcie rundy np. już nie działać dalej - jebłem na twarz :D [/warn]

Użytkownik DarkGL edytował ten post 05.09.2011 15:18

  • +
  • -
  • 0

#19 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2011 15:18

żeby się wypowiadać trzeba się trochę znać ;)
  • +
  • -
  • 0

#20 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.09.2011 15:22

Nie będę teraz szukał specjalnie dla Ciebie, czy wywołanie restartu ręcznie powoduje wykonanie tego eventu, ponieważ z założenia komenda silnika gry przeładowuje mechanizmy. Z resztą niech sprawdzi czy działa najpierw ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych