Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zatrzymanie pluginu

Opis zbędny.

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2011 12:47

Witam używam tego pluginu
Spoiler

Teraz moje pytanie czy dobrze chce zatrzymać i wznowić plugin
public rozgrzewka() {
if(rr==true) {
gamec = true
noze = true
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!");
server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa2.amxx");

}
}

I potem włączenie
public p_res() {
if (!rr) {
server_cmd("sv_restart 1")
ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart");
set_task(1.0, "d_res", 0)
server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa.amxx");
server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa2.amxx");

}
}

  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#2 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 31.08.2011 12:56

Możesz też zrobić tak:

Nowa zmienna:

new const gszPlugins[][]={
    "challenge.amxx"
};

Potem zrob sobie petelke jeśli będzie potrzebna:

new players[32], num;
    get_players(players, num);
    for (new i = 0; i < num; i++) {
   	 id = players[i];

Zablokowanie:

for(new i=0;i<sizeof gszPlugins;i++) //petla
   			 pause("ac",gszPlugins[i]); //zablokuje plugin

Odblokowanie:


 
for(new i=0;i<sizeof gszPlugins;i++) //petla
   			 unpause("ac",gszPlugins[i]); //odblokuje plugin


#3 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2011 13:12

<facepalm>
Zawsze jak staram się otrzymać zrozumiałą pomoc to ktoś musi mi kosmiczny dla mnie pomysł podrzucić, no ale przynajmniej może się czegoś nauczę.
Dla pewności spytam.
Zmienna na początku kodu.
Pętla też gdzieś na górze.
Zablokowanie w public rozgrzewka i odblokowanie w jednym z public odliczania?
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#4 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 31.08.2011 13:25

Masz

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new const gszPlugins[][]={
    "challenge.amxx"
};

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")    
    register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
    register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );    
    register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")   	 
}

public rozgrzewka(id) {
    new players[32], num;
    get_players(players, num);
    for (new i = 0; i < num; i++) {
   	 id = players[i];
   	 
   	 for(new i=0;i<sizeof gszPlugins;i++) //petla
   		 pause("ac",gszPlugins[i]); //zablokuje plugin
   	 if(rr==true) {
   		 gamec = true
   		 noze = true
   		 ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Runda nozowa!");
   	 }
    }
}

public tt() {
    if(rr==true) {
   	 if(gamec==true) {
   		 noze = false
   		 rr = false
   		 ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Terrorysci wygrali runde nozowa!");
   		 set_task(2.0, "p_res", 0)
   	 }
   	 
    }
}

public ct() {
    if(rr==true) {
   	 if(gamec==true) {
   		 noze = false
   		 rr = false
   		 ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 Anty-terrorysci wygrali runde nozowa!");
   		 set_task(2.0, "p_res", 0)
   	 }
    }
}

public p_res() {
    if (!rr) {
   	 server_cmd("sv_restart 1")
   	 ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #1 Restart");    
   	 set_task(1.0, "d_res", 0)
    }
}

public d_res() {
    if (!rr) {
   	 server_cmd("sv_restart 1")
   	 ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #2 Restart");
   	 set_task(1.0, "t_res", 0)
    }
}
public t_res() {
    if (!rr) {
   	 ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 #3 Restart");    
   	 server_cmd("sv_restart 1")
   	 set_task(1.0, "gamelive", 0)
    }
    
}

public gamelive(id) {
    new players[32], num;
    get_players(players, num);
    for (new i = 0; i < num; i++) {
   	 id = players[i];
   	 
   	 for(new i=0;i<sizeof gszPlugins;i++) //petla
   		 unpause("ac",gszPlugins[i]); //odblokuje plugin
   	 
   	 if (!rr) {
   		 ColorChat(0, GREEN, "^x04[Nozowka]^x01 ***GAME LIVE***");
   	 }
    }
}

public switchweapon(id)
{
    if (!noze)
   	 return PLUGIN_CONTINUE
    
    engclient_cmd(id,"weapon_knife")
    return PLUGIN_CONTINUE
}    



Tu zmień

new const gszPlugins[][]={    "challenge.amxx"};

na swoje.

#5 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2011 14:24

new const gszPlugins[][]={    "challenge.amxx" 
"nazwa.amxx"
"nazwa2.amxx"};

Każdy plugin w osobnej linijce?

Użytkownik Drzanas edytował ten post 31.08.2011 14:27

  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 02.09.2011 12:13

Nie musi byc, to tylko dla estetyki kodu. Najważniejsze są przecinki np.
new const gszPlugins[][]= {
"plugin1.amxx",
"plugin2.amxx",
"plugin3.amxx"
};

czy
new const gszPlugins[][]= { "plugin1.amxx", "plugin2.amxx", "plugin3.amxx" };

I tak będzie działać

Użytkownik MarWit edytował ten post 02.09.2011 12:14

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#7 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.09.2011 07:14

Dziękuję bardzo plugin działa :)
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 07.09.2011 08:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych