Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z ElektroMagnsesem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2011 11:55

Witam!
Mam otóż problem zkopiowalem kod z pluginu Górusia na swój plugin Elektromagnes Militarny, wszystko dziala jak nalezy, ale jak sie rozpoczyna nowa runda to juz nie mam elektromagnesu pisze Wykorzystales juz elektromagnes! ale go nie dostalem i nawet nie uzylem.

Tu jest link do tego pluginu górusia http://amxx.pl/topic...-duty-by-gorus/
  • +
  • -
  • 0

#2 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 104
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 31.08.2011 12:58

myślę że problem tkwi w tym :)

if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1)

  • +
  • -
  • 1

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 31.08.2011 13:11

Sprobuj zamienić to:

public UzyjElektromagnes(id)
{    
    if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1)
    {
   	 client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!");
   	 return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    pozostale_elektromagnesy[id]--;
    
    new Float:origin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
    
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet");
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
    entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5);
    
    
    entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
    drop_to_floor(ent);
    
    emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
    emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
    
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


Na to:

public UzyjElektromagnes(id)
{    
    if (pozostale_elektromagnesy[id] == 0)
	{
    	client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!");
    	return PLUGIN_HANDLED;
	}
    else if(pozostale_elektromagnesy[id] >= 1){

    pozostale_elektromagnesy[id]--;
    
    new Float:origin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
    
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet");
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
    entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5);
    
    
    entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
    drop_to_floor(ent);
    
    emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
    emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
    
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
}


#4 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2011 14:03

Juz zrobilem

Problem tkwilo w tym bo nie wpisalem, ale za checi pomocy macie po ++

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 31.08.2011 14:04

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych