Witam!
Mam otóż problem zkopiowalem kod z pluginu Górusia na swój plugin Elektromagnes Militarny, wszystko dziala jak nalezy, ale jak sie rozpoczyna nowa runda to juz nie mam elektromagnesu pisze Wykorzystales juz elektromagnes! ale go nie dostalem i nawet nie uzylem.
Tu jest link do tego pluginu górusia http://amxx.pl/topic...-duty-by-gorus/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z ElektroMagnsesem
Temat rozp. Ciuchcia:D, 31.08.2011 11:55
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.08.2011 11:55
#2
Napisano 31.08.2011 12:58
myślę że problem tkwi w tym 
if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1)
#3
Napisano 31.08.2011 13:11
Sprobuj zamienić to:
Na to:
public UzyjElektromagnes(id)
{
if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
pozostale_elektromagnesy[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5);
entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
drop_to_floor(ent);
emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Na to:
public UzyjElektromagnes(id)
{
if (pozostale_elektromagnesy[id] == 0)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(pozostale_elektromagnesy[id] >= 1){
pozostale_elektromagnesy[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5);
entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
drop_to_floor(ent);
emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
#4
Napisano 31.08.2011 14:03
Juz zrobilem
Problem tkwilo w tym bo nie wpisalem, ale za checi pomocy macie po ++
Problem tkwilo w tym bo nie wpisalem, ale za checi pomocy macie po ++
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 31.08.2011 14:04
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








