Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stary CodMod - problem z dynamitem, radarem etc

stary codmod problem z dynamitem problem z radarem problem z apteczka

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ulotna

    Nowy

  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:BlackWildRose
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 31.08.2011 11:28

Hej chłopcy,


Mam maleńki problem z codem, dokładnie wygląda to tak, że w momencie wyboru klasy - niektóre klasy mają apteczki - mimo, że w sma ich nie dostały, albo gdy zmieniam klasę na inną - np z klasy X na Y - gdzie X posiadała dynamit, to klasa Y posiadając rakiety - to klasa Y korzysta z obu jednocześnie do czasu końca rundy. W następnej rundzie posiada już tylko rakiety.
Tak jakby "moc" - dynamit, czy radar etc, którą poprzednia klasa posiadała, zostawały po zmianie klasy. Nie rozumiem też tych apteczek, które mimo, że nie zostały dodane do niektórych klas pojawiają się czasami u nich.

Wiecie może od czego jest to zależne? Czy może brakuje jakiejś części kodu - chociaż porównywałam kod dynamitu etc w moim starym codmodzie z tym aktualnym, i niczym się nie różnią...


Pozdrawiam i mam nadzieję, że jakoś dacie radę mi to wyjaśnić :)
  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 31.08.2011 12:31

W Public Odrodzenie(id) dodaj zerowanie wszystkiego wg wzoru
ilosc_apteczek_gracza[id]=0;
ilosc_rakiet_gracza[id]=0;
ilosc_min_gracza[id]=0;

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 ulotna

    Nowy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:BlackWildRose
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 31.08.2011 14:55

Mhm, dziękuję, rozumiem, sprawdzę jak tylko będzie to możliwe.
A jak wygląda to w przypadku radaru? Tutaj wygląda kod trochę inaczej..



Pomogło z bugiem, ale pojawił się problem z niedziałającymi komendami typu reset etc i itemami...

Użytkownik takius edytował ten post 02.09.2011 10:50

  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.09.2011 16:54

co do radaru daj pod moim poprzednim kodem
radar[id] = false;

co do drugiego, daj sma to zobaczymy co się stało ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 ulotna

    Nowy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:BlackWildRose
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 02.09.2011 21:05

No to zarzucam ....
http://www.speedysha...30159129/c1.rar

Jeśli będziesz jeszcze uprzejmy spojrzeć na teleport byłoby miło. Działa on będąc przypisanym do klasy, ale jako oddzielny item... już nie bardzo.


Z góry serdecznie dziękuję :)





Edit:

Odświeżam i ponawiam prośbę....

Użytkownik BlackPearl edytował ten post 05.09.2011 15:52

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych