Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kosa 1/1 (zaraz się wkurzę xD )


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2011 19:36

Emanko :D

mam takowy problem iż nie mogę zrobić u klasy 1/1 z kosy obydwie prawa i lewa

dodałem

new player_b_knife[33] = 1

potem

player_b_knife[id] = 0

następnie na koniec diablo dałem

public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{
       
    	if (!is_user_alive(id))
            	return PLUGIN_HANDLED
       
    	if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1)
            	UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

w damage(id)

add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)

i do klasy

player_b_knife[id] = 1

ale za cholirę nie działa piszcie jak macie jakieś pomysły :D

^D^

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 30.08.2011 19:42

public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id)
{
	if (player_b_knife[attacker_id] > 0 && c_odpornosc[id] == 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && on_knife[attacker_id]>0)
	{
	   
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
	   
		if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1){
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

podmien
  • +
  • -
  • 1

#3 VVirus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2011 19:53

Ty mnie chyba zawsze ratujesz Dołączona grafika

oczywiście zamienić trza

	add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)

na
	add_bonus_knifedamage(attacker_id,id)

i już patrzę Dołączona grafika


Mam coś takiego
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Warning: Loose indentation on line 4939
Warning: Loose indentation on line 6613
Warning: Loose indentation on line 8808
Warning: Loose indentation on line 14513
Error: Undefined symbol "c_odpornosc" on line 14537
Warning: Expression has no effect on line 14537
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 14537
Error: Invalid expression, assumed zero on line 14537
Error: Too many error messages on one line on line 14537
Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Majster VVirus\Pulpit\diablo_onyke.amx (compile failed).

a to jest ta linia

    	if (player_b_knife[attacker_id] > 0 && c_odpornosc[id] == 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && on_knife[attacker_id]>0)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
już chyba poradziłem sek zaraz zobacze

Użytkownik Grigor Rasputin edytował ten post 30.08.2011 20:40

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#4 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 30.08.2011 20:41


if (player_b_knife[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && on_knife[attacker_id]>0)


Użytkownik GeDox edytował ten post 30.08.2011 20:42

  • +
  • -
  • 1

#5 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 30.08.2011 20:51

a sory

miałem u siebie moc odporność na 1/x z broni nie usunolem ^^
  • +
  • -
  • 1

#6 VVirus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2011 20:56

Lipa nadal klasa niema 1/1 Dołączona grafika

dobra można closed mój błąd bo testowałem z HLTV :D

dzięki i po + macie ;)

Użytkownik Grigor Rasputin edytował ten post 30.08.2011 21:24

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych