Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Internet - Lan ...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Baftof113

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Lewin Brzeski
Offline

Napisano 12.01.2009 19:05

Witam ...
Moje problem polega na tym ze man server na HLDS ...
Wszystko niby chodzi ale ...
Gdzy zmieniam " network " na internet to chwile pochodzi i zaraz sie zmienia na LAN
Dlaczego ??
I jak zmieniam na Internet to nikt nie moze wesc porocz ludzi z mojej sieci ...
POMOCY !!!


  • +
  • -
  • 0

#2 Evell

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:64
  • GG:
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 12.01.2009 20:56

jak zmieniam na Internet to nikt nie moze wesc porocz ludzi z mojej sieci

A masz zewnętrzne ip ? ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 12.01.2009 21:01

Zmienia się w zależności od ustawienia w server.cfg:
sv_lan 1/0
  • +
  • -
  • 0

#4 Baftof113

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Lewin Brzeski
Offline

Napisano 12.01.2009 21:59

Tak wlasnie dzis bylem pi IP zewnetrzne

[ Dodano: 12-01-2009, 22:02 ]

Zmienia się w zależności od ustawienia w server.cfg:
sv_lan 1/0

Czyli jak chce grac Przez INTERNET a nie przez LAN to dac sv_lan 0 ??
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.01.2009 08:57

A jak masz ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Baftof113

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Lewin Brzeski
Offline

Napisano 13.01.2009 13:55

dalem sv_lan 0

[ Dodano: 13-01-2009, 13:56 ]
Dalem na sv_lan 0
I jak ja wchodze to sie pojawia

LAN servers are restricted to local clients (class C)

Dlaczego ??
Jak zrobic abym mogl normalne wesc ?
  • +
  • -
  • 0

#7 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 13.01.2009 15:36

spróbuj
sv_lan 1
to zależy od biniarków sv lan 0 czy sv lan 1 teraz chyba sv lan 1
  • +
  • -
  • 0

#8 Baftof113

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Lewin Brzeski
Offline

Napisano 13.01.2009 16:02

Dalem sv_lan 1
I moglem grac lecz tylko na LAN...
Inni np. neo niemoga wesc na mojego serva ...
proszę o PoMOC ! :P
  • +
  • -
  • 0

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.01.2009 16:31

A jakie IP jest tego serwa na HLDS ?
  • +
  • -
  • 0

#10 Baftof113

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Lewin Brzeski
Offline

Napisano 13.01.2009 16:34

A jakie IP jest tego serwa na HLDS ?

82.160.136.63:27016 - IP serva na HLDS
Moj IP - 82.160.136.63

Zamieszczam moj plik serwe.cfg :

// server.cfg PL


// odpal hlds z parametrem +servercfgfile server.cfg
// na przyklad ./hlds_run -game cstrike +map de_dust +servercfgfile server.cfg

// config ma parametry przygotowanie na serwer ffa Puchatek Community


// konfiguracja podstawowa


// Nazwa serwera
hostname "MiStRzUnIu ^ Serwer ^ eLBe"

sv_lan 1 //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie na lan
// maxplayers 25 //maksymalna ilosc graczy, pamietaj ze systemy rezerwacji slotow na serwerze zabiera przewaznie 2 sloty
// sv_visiblemaxplayers // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana (standard)
// ale wtedy trzeba recznie w konsoli napisc adres serwera aby sie podlaczyc (jesli serwer pelny)
// ustawiasz np te wartosc na 20 a masz maxplayers 22 i w rzeczywistosci masz 2 wolne sloty na serwerze


exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (np aby przywrocic stare ustawienia )

mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki

motdfile "motd.txt" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja :)

servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie

sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// wydajnosc

fps_max 200 // serwer powinien miec srednio, najlepiej aby byla okolo 100, ale nie wieksza od 200
// inaczej serwer zzera za duzo procesora

sys_ticrate 200 // warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200, niektore mecze wymagaja 1000 ale firmy hostingowe moga forsowac te wartosc na nizsze
// 10 000 jest wartoscia ekstremalna, jedynie na lany dla wymiataczy
// przewaznie zzera tylko niepotrzbnie procesor


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// net

sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
// ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer
// na lan 20000
// na serwer internetowy - zalzy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie mzniejszaj o 500

sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
//jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety
sv_minupdaterate 40 // minimalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate

sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 0 ,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie trzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rcon i hasla

// sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera,
//ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu

// haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera

rcon_password "" // jesli ustawisz "" to rcon nie bedzie dzialal
// np +rcon_password "zupa"

sv_rcon_banpenalty 1 // wlacza kary za probe uzycia zlego rcon'a (banuje na ip)
sv_rcon_minfailures 2 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 300 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats

mp_logdetail 1 // poziom logow,0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 0 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc kosztem kilku procent uzycia procesora
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 5 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (na poczatek i koniec meczu)


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
// rekomendowana wartosc do 2 mega
// ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
// a serwer bedzie sie wolniej ladowal
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow - katalog addons, server.cfg itp)

mp_decals 5 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
sv_filetransfercompression 0


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 1 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.50 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 40 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 5 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.5 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 1 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 1 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_roundtime 2.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 1800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 25 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy

allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie siez miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 900 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne

mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace

max_queries_global 20 //jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 //jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10



///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ekstra konfigi
//exec addons/wwcl/scripts/wwcl_config.cfg // wykonaj confgi wwcl (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)
//exec addons/cdeath/cdeath.cfg // wykonaj confgi Cheating-Death (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)

// say "lol" //ta linia odkomentowana czasem sie przydaje przy wykonywaniu zdalnej komendy
// rcon exec server.cfg
// wtedy latwiej sie upewnic ze dobrze wpisalismy komende

sv_contact "GG: 9683988, Mail: baftof113@wp.pl" // kontakt z serwerem
mp_consistency 0
sv_maxupdaterate 101
sv_minupdaterate 40
sv_maxrate 25000
sv_minrate 0
sys_ticrate 60
sv_lan 0
sv_region 3



[ Dodano: 13-01-2009, 16:35 ]
I zamieszczam jeszcze liblist :

game "Counter-Strike"
url_info "www.cs-ic.tk lub www.cs-ic.s6.pl"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "0"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
//gamedll "dllsmp.dll"
//gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
trainmap "tr_1"
gamedll "addons/metamod/dlls/metamod.dll"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.

so"

[ Dodano: 14-01-2009, 16:24 ]
Czy jak odinstaluje i zainstaluje cs i amxx to cos da ?
Jak tak to jakiego cs'a i jakiego patcha ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych