Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada dostawania broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 27.08.2011 13:35

Hej!

Czy da się jakoś zablokować dostawanie broni na mapach typu awp_india albo cs_deagle? Jeżeli tak, to mógłby ktoś napisać dla mnie taki plugin?
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.08.2011 13:57

Przechwyć respawn gracza za pomocą modułu hamsandwich i strip_user_weapons
Masz tu kod ;] : pisany z głowy więc nie wiem czy zadziała Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id){
if(is_user_alive(id))
{
new szMapName[ 64 ];
get_mapname( szMapName, 63 );
if( contain( szMapName, "awp_india" ) != -1 && contain( szMapName, "cs_deagle5" ) != -1 {
strip_user_weapons(id)
}
}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 27.08.2011 13:58

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 sebuli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 27.08.2011 14:07

Tak to ja też tak kombinowałem, ale to ma być na DM i menu z broniami pojawia się zaraz po respie, a np. awp pojawia się po 2 sekundach około. Nie można tego jakoś ogólnie zablokować? Bo takim strip_user_weapons(id) to prymitywne. A nie będę dawał, set_task z 2 sekundami ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.08.2011 14:07

No, no bardzo ciekawe. Jeszcze nie wiedziałem, że dwie mapy na jednej aplikacji mogą działać równolegle. Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#5 sebuli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 27.08.2011 14:49

No, no bardzo ciekawe. Jeszcze nie wiedziałem, że dwie mapy na jednej aplikacji mogą działać równolegle. Dołączona grafika


Nie rozumiem :D
  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.08.2011 14:54

Chodzi oto że ja źle zrobiłem może wieczorem coś wykombinuje ;]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#7 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.08.2011 15:02

Koniunkcja logiczna && jeżeli ci dalej nic to nie mówi to ma być alternatywa ||.
  • +
  • -
  • 0

#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.08.2011 15:52

Hmm nie wiem czy oto ci chodziło zrobilem że co nową runde sprawdza jaka jest mapa jeśli jest awp_india lub cs_deagle5 to czeka 2 sekundy i sprawdza jaką gracz ma broń jeśli ma awp lub deagla to wyrzuca tą broń i na mapach awp_india i na cs_deagle5 dałem że nie można podnosić żadnej broni Nie wiem czy oto chodziło
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
}
public fw_TouchWeapon(weapon,id)
{
if (is_user_alive(id))
{
  new szMapName[ 64 ];
  get_mapname( szMapName, 63 );
  if( contain( szMapName, "awp_india" ) != -1 || contain( szMapName, "cs_deagle5" ) != -1) {
   return HAM_SUPERCEDE ;
  }
}
}
public spawn(id)
{
set_task(2.0,"check",id)
}
public check(id)
{
new szMapName[ 64 ];
get_mapname( szMapName, 63 );
if( contain( szMapName, "awp_india" ) != -1 || contain( szMapName, "cs_deagle5" ) != -1 ){
  new weapon = get_user_weapon(id)
  if(weapon==CSW_AWP || weapon ==CSW_DEAGLE)
  {
   client_cmd(id,"drop")
  }
}
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#9 sebuli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 27.08.2011 16:20

Tyle, że ten twój plugin się nie sprawdzi jak ktoś wybierze AWP jednak albo deagla :D
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.08.2011 17:06

zedytuj plugin od przyznawania broni tam zapewne jest jedna funkcja ktora daje bronie dodaj przed tym strip_user_weapons albo cos analogicznego z fm_util i tyle
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 sebuli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.08.2011 10:20

Ale ja chce zabrać broń, którą daje mapa, a nie tą co daje plugin od DM :D To co nie da się zablokować dawania broni na mapie awp_india i cs_deagle? No przecież musi się dać :D Nie można jakoś zedytować mapy?
  • +
  • -
  • 0

#12 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.08.2011 10:36

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

 

new g_FwdKeyValue;

 

public plugin_precache()

{

    g_FwdKeyValue = register_forward( FM_KeyValue, "Forward_KeyValue" );

}

 

public Forward_KeyValue( const EntIndex, const KvdHandle )

{

    if ( pev_valid( EntIndex ) )

    {

        new szClassName[ 17 ];

        get_kvd( KvdHandle, KV_ClassName, szClassName, charsmax( szClassName ) );

        

        if( equal( szClassName, "game_player_equip" ) )

        {

            engfunc( EngFunc_RemoveEntity, EntIndex );

            return FMRES_SUPERCEDE;

        }

    }

    

    return FMRES_IGNORED;

}

 

public plugin_init()

{

    register_plugin( "No Armoury", "1.0.0", "Arkshine" );

    unregister_forward( FM_KeyValue, g_FwdKeyValue );

}

Użytkownik Ortega edytował ten post 28.08.2011 10:37

  • +
  • -
  • 0

#13 sebuli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.08.2011 18:10

Niestety to nie działa :( Skompilowałem normalnie w AMXX Studio, wrzuciłem sobie na lana, uruchomiłem mapke awp_india i nadal jak sie zrespie dostaje awp ;/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych