Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Blokada dostawania broni
#1
Napisano 27.08.2011 13:35
Czy da się jakoś zablokować dostawanie broni na mapach typu awp_india albo cs_deagle? Jeżeli tak, to mógłby ktoś napisać dla mnie taki plugin?
#2
Napisano 27.08.2011 13:57
Masz tu kod ;] : pisany z głowy więc nie wiem czy zadziała
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id){
if(is_user_alive(id))
{
new szMapName[ 64 ];
get_mapname( szMapName, 63 );
if( contain( szMapName, "awp_india" ) != -1 && contain( szMapName, "cs_deagle5" ) != -1 {
strip_user_weapons(id)
}
}
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 27.08.2011 13:58
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 27.08.2011 14:07
#4
Napisano 27.08.2011 14:07
#5
Napisano 27.08.2011 14:49
No, no bardzo ciekawe. Jeszcze nie wiedziałem, że dwie mapy na jednej aplikacji mogą działać równolegle.
Nie rozumiem
#6
Napisano 27.08.2011 14:54
If you can dream it, you can do it.
#7
Napisano 27.08.2011 15:02
#8
Napisano 27.08.2011 15:52
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
}
public fw_TouchWeapon(weapon,id)
{
if (is_user_alive(id))
{
new szMapName[ 64 ];
get_mapname( szMapName, 63 );
if( contain( szMapName, "awp_india" ) != -1 || contain( szMapName, "cs_deagle5" ) != -1) {
return HAM_SUPERCEDE ;
}
}
}
public spawn(id)
{
set_task(2.0,"check",id)
}
public check(id)
{
new szMapName[ 64 ];
get_mapname( szMapName, 63 );
if( contain( szMapName, "awp_india" ) != -1 || contain( szMapName, "cs_deagle5" ) != -1 ){
new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon==CSW_AWP || weapon ==CSW_DEAGLE)
{
client_cmd(id,"drop")
}
}
}
If you can dream it, you can do it.
#9
Napisano 27.08.2011 16:20
#10
Napisano 27.08.2011 17:06
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Napisano 28.08.2011 10:20
#12
Napisano 28.08.2011 10:36
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new g_FwdKeyValue;
public plugin_precache()
{
g_FwdKeyValue = register_forward( FM_KeyValue, "Forward_KeyValue" );
}
public Forward_KeyValue( const EntIndex, const KvdHandle )
{
if ( pev_valid( EntIndex ) )
{
new szClassName[ 17 ];
get_kvd( KvdHandle, KV_ClassName, szClassName, charsmax( szClassName ) );
if( equal( szClassName, "game_player_equip" ) )
{
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, EntIndex );
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_init()
{
register_plugin( "No Armoury", "1.0.0", "Arkshine" );
unregister_forward( FM_KeyValue, g_FwdKeyValue );
}
Użytkownik Ortega edytował ten post 28.08.2011 10:37
#13
Napisano 28.08.2011 18:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









