Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Efekt z War3FT - i pewnie innych modów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 11:18

Szukam sposobu na uzyskanie efektu tak jak to było w modzie warcraft, że podczas strzelania jeśli zadziała nam jakaś umiejętność typu zablokowanie obrażeń, odbicie obrażeń czy coś w tym stylu graczowi zmienia się na chwile kolor ekranu było to tylko takie delikatne pokolorowanie. Wiem że mógłbym szukać tego w kodzie ale nie mam za bardzo czasu.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.08.2011 11:26

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );   	 // Red

    write_byte ( green );   	 // Green

    write_byte ( blue );   	 // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 11:39

A co z g_msg_screenfade trzeba ustawić w plugin_init ale jak? Jaka wartość pobrać tą funkcja get_user_msgid()?
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2011 12:02

poprawiony stock
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
    static msgScreenFade;
    
    if( !msgScreenFade ) msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
    
    message_begin( MSG_ONE, msgScreenFade,{0,0,0},id );
    write_short( (1<<12) * duration );	// Duration of fadeout
    write_short( (1<<12) * holdtime );	// Hold time of color
    write_short( fadetype );	// Fade type
    write_byte ( red );      	// Red
    write_byte ( green );    	// Green
    write_byte ( blue );     	// Blue
    write_byte ( alpha );	// Alpha
    message_end();
}
duration i holdtime podajesz sekundy
  • +
  • -
  • 1

#5 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 12:09

DarkGL mógłbyś opisać mi jeszcze który parametr od czego jest dokładnie, bez 4 ostatnich ;]. Będę bardzo wdzięczny.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2011 12:16


Fades the screen.

[b]Note:[/b] Duration and HoldTime is in special units. 1 second is equal to (1<<12) i.e. 4096 units.

Flags (from HLSDK):

FFADE_IN     	0x0000 // Just here so we don't pass 0 into the function

FFADE_OUT        0x0001 // Fade out (not in)

FFADE_MODULATE   0x0002 // Modulate (don't blend)

FFADE_STAYOUT    0x0004 // ignores the duration, stays faded out until new ScreenFade message received
duration czas wyświetlania się efketu nie wiem jak to inaczej nazwać ile czasu od oślepienia do normalności lub on normalności do oślepienia zalezy jaka flage daszhold time czas trwania
  • +
  • -
  • 1

#7 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 12:22

Dobra będę kombinował dzięki.

Edit.
Jakaś dokumentacja do tego jest bo w ogóle tego nie czaje i mi nie działa.

Edit.
Znalazłem jeszcze coś takiego czy to o to samo chodzi? Bo ciało funkcji PerformFade() wygląda inaczej.
http://wiki.alliedmo...t/User_messages

Użytkownik diggs edytował ten post 27.08.2011 12:44

  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2011 16:30

bo to jest do source
tu masz opis eventow
http://wiki.amxmodx....e_1_Game_Events
  • +
  • -
  • 1

#9 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 17:10

DarkGL - dzięki, ale 30 minut temu to znalazłem na google, ale mam pytanie dotyczące jeszcze tego.

Mam taki kod:
public test2(id)
{
Display_Fade(id, 15, 14, 0x0002, 125, 125, 125, 255);
}
stock Display_Fade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha)
{   
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenfade, {0,0,0}, id);
write_short((1<<12) * duration);  // Duration of fadeout
write_short((1<<12) * holdtime);  // Hold time of color
write_short(fadetype);	// Fade type
write_byte(red);     	// Red
write_byte(green);   	// Green
write_byte(blue);    	// Blue
write_byte(alpha);   	// Alpha
message_end();
}

Tylko chciałbym aby efekt był aż do śmierci gracza czy tam do respawnu.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.08.2011 17:29

Czyli chcesz to zrobić jak gracz jest nie zywy ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#11 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 17:37

Nie jak gracz jest żywy żeby tak wdział, ale nie chce sposobu z set_task'iem bo taki to sobie mogę sam zrobić. Szukam innego rozwiązania.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#12 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 27.08.2011 17:42

a moze

if(!is_user_alive(id)){ return 1; }


#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.08.2011 17:43

ustaw fade'a na czas jakis dluzszy np 20 minut przy spawnie a przy smierci go usuwaj :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#14 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.08.2011 17:47

moze tak

 

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>



public plugin_init()

{

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");

}

public spawn(id)

{

if(is_user_alive(id))

{

test2(id)

}

}

public test2(id)

{

Display_Fade(id, 15, 14, 0x0002, 125, 125, 125, 255);

}

stock Display_Fade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha)

{

message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenfade, {0,0,0}, id);

write_short((1<<12) * duration); // Duration of fadeout

write_short((1<<12) * holdtime); // Hold time of color

write_short(fadetype); // Fade type

write_byte(red); // Red

write_byte(green); // Green

write_byte(blue); // Blue

write_byte(alpha); // Alpha

message_end();

}

public DeathMsg()

{

new id = read_data(2)

test3(id)

}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#15 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.08.2011 17:57

nie ma nigdzie funkcji test3 wiecc bedie blad poztym fade ma za krotki czas mozesz tam podac np

1200*(1<<12)
co bedzie rowne 20 minutom


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#16 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.08.2011 22:31

Ok doszliśmy do tego jak to można inaczej zrobić, teraz pytanie jak ustawić duration i holdtime tak aby efekt był powiedzmy przez 10 minut i nie znikał powoli z biegiem czasu.
Lub od czego dokładnie jest duration i holdtime.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych