Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD Stary-Wyłączenie rozdawania punktów statystyk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 27.08.2011 10:25

Witam - mam kilka pytań , a te przewodnicze jest w temacie .

Więc przechodze do konkretów :

- Jak wyłaczyć rozdawanie punktów statystyk ? Wg. żeby ich nie było .
- Czy jest możliwość przerobienia HE , żeby KAŻDY HE ( nawet bez tajemnicy generała ) miał 1/1 ?
- Jak zrobić , żeby np. klasa "A" miała nóż inny model i klasa "B" miała tez inny model ?
- Jak dokonać opcji , że np. 2 frakcje i ich klasy są dla CT , a kolejne 2 dla TT ? I zaraz przy okazji jak zapobiec bugom , przy zmnianie drużyny .

Wiem , że sporo pytań , ale bardzo mi się by przydała odpowiedź chociaż na 2 ostanie , z pozostałymi będę kombinował .

Edit :

Kolejne pytanie - jak resetować all lvl , żeby zacząć od zera ? Bo mam zapis na nvalut , podmieniałem te pliki , ale to chyba nie to :/

Użytkownik SAS edytował ten post 27.08.2011 10:34

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.08.2011 11:14

Żeby zacząć od zera (wbijać lvle):
  • Wyłącz serwer
  • Usuń plik CodMod.vault (cstrike/addons/amxmodx/lang/vault/)
  • Włącz serwer
  • Levele zrestartwoane :)

  • +
  • -
  • 1

#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 27.08.2011 11:22

Wileki dzięki . Czyli 1/5 pytań :D

Jakby ktos wiedział na pozostałe pisać - tak jak mówiłem , " Jak dokonać opcji , że np. 2 frakcje i ich klasy są dla CT , a kolejne 2 dla TT ? I zaraz przy okazji jak zapobiec bugom , przy zmnianie drużyny ."

Najbarsziej mi zależy na tym pytaniu
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.08.2011 11:31

2:
w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) znajdź (lub dodaj)
if(weapon == CSW_HEGRANADE) 

damage=float(health);


1:
w public odrodzenie usuń
if(punkty_gracza[id]>0)
   	 PrzydzielPunkty(id);

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#5 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 27.08.2011 11:48

Dziękować ,dziękować

3/5 :D

- Jak zrobić , żeby np. klasa "A" miała nóż inny model i klasa "B" miała tez inny model ?
- Jak dokonać opcji , że np. 2 frakcje i ich klasy są dla CT , a kolejne 2 dla TT ? I zaraz przy okazji jak zapobiec bugom , przy zmnianie drużyny .


Od razu mówię - to dzięki waszemu forum i chęciom odpowiedzi ten mod będzie taki a nie inny
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#6 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.08.2011 13:07

Poradnik: http://amxx.pl/topic...itemowi-modelu/

Tylko zamiast:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)        // XX Numer Itemu (Bardzo Wazne)
{
                cs_set_user_model (id, "model");
        }
Dajesz to:
if(klasa_gracza[id][0] == nazwa klasy)
{                
cs_set_user_model (id, "model");
        }

Użytkownik Na5tyk edytował ten post 27.08.2011 13:08

  • +
  • -
  • 0

#7 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 27.08.2011 14:22

Na5tyk chodzi mu o nóż. :)


w CurWeapon dajesz
if(weapon == CSW_KNIFE && klasa_gracza[id] == Nazwa)
{ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")  }

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#8 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 27.08.2011 14:30

if(klasa_gracza[id][0] == japaneseB)
{
cs_set_user_model (id, "v_rpk");
}

I wynik przy kompilacji :
Error: Expected token: ";", but found "]" ( w tej linii gdzie jest "if(klasa_gracza[id][0] == japaneseB)")
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#9 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2011 18:12

@up błąd: klasa_gracza[id][0] -> klasa_gracza[id]

Podział klas dla drużyn zobacz w nowowściach i mojego coda, tam jest.
  • +
  • -
  • 0

#10 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 30.08.2011 18:01

Działa ładnie , ale jak zrobić , żeby po przejściu z CT do TT i na odwrót klasa nie została ?

CheQ

Twój sposób działa u mnie ale tylko z botami , a jak wrzuce na serwer to nieoagnia
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#11 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.09.2011 16:52

logi?
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#12 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 02.09.2011 18:59

nic nie ma w logach
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#13 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 03.09.2011 11:30

dopisz debug po nazwie pluginu w plugins ini i pokaż co jest nie tak.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#14 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 03.09.2011 16:34

Po dopisaniu nie ma róznicy , ale wg. mnie to wada serwera :/ , bo testowałem to z chłopakami na serwerze szkolnym , u sb na chacie i jeszcze kilku innych i nie było problemów .
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#15 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 03.09.2011 17:09

nie ma się co cackać, wrzuć na serwer zamówiony (najlepiej testowy) i sprawdzić.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#16 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 03.09.2011 17:30

Ok , postaram się jak najszybciej taki nabyć
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych