Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

źle wybiera osobe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2011 13:20

Mam taki kod:
public showmenu2(id){
new menu = menu_create("Sklep:" , "Menu2");
menu_additem(menu ,"Granat Wybuchowy [\r15\w] ", "1" , 0);
menu_additem(menu ,"FlashBang x2 [\r25\w]", "2" , 0);
menu_additem(menu ,"Granat Dymny [\r10\w]", "3" , 0);
/*menu_additem(menu ,"15 najlepszych", "3" , 0);*/
menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
menu_display(id , menu , 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Menu2(id , menu , item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
}
new iKomenda[6] , iNazwa[64];
new access , callback;
menu_item_getinfo(menu , item , access , iKomenda , 5 , iNazwa , 63 , callback);
new i = str_to_num(iKomenda)
switch(i){
case 1:{
if(player_klejnoty[id]<15)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "Potrzenujesz^x04 15 klejnotow")
}
else
{
fm_give_item(i,"weapon_hegrenade")
player_klejnoty[id] -=15
}
}
case 2:{
if(player_klejnoty[id]<25)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "Potrzenujesz^x04 25 klejnotow")
}
else
{
fm_give_item(i,"weapon_flashbang")
fm_give_item(i,"weapon_flasgbang")
player_klejnoty[id] -=25
}
}
case 3:{
if(player_klejnoty[id]<10)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "Potrzenujesz^x04 10 klejnotow")
}
else
{
fm_give_item(i,"weapon_smokegrenade")
player_klejnoty[id] -=10
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


I gdy wybieram, że chce kupić granat wybuchowy to daje go innej osobie :/

Gdzie jest błąd?
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 23.08.2011 13:50

Nie wiem skąd masz to "i"
Sprawdź to :
public showmenu2(id){
	new menu = menu_create("Sklep:" , "Menu2");
	menu_additem(menu ,"Granat Wybuchowy [\r15\w] ", "1" , 0);
	menu_additem(menu ,"FlashBang x2 [\r25\w]", "2" , 0);
	menu_additem(menu ,"Granat Dymny [\r10\w]", "3" , 0);
	menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
	menu_display(id , menu , 0);
}

public Menu2(id , menu , item){
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
		case 1:{
			if(player_klejnoty[id]<15)
			{
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "Potrzenujesz^x04 15 klejnotow")
			}
			else
			{
				fm_give_item(id,"weapon_hegrenade")
				player_klejnoty[id] -=15
			}       
		}
		case 2:{
			if(player_klejnoty[id]<25)
			{
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "Potrzenujesz^x04 25 klejnotow")
			}
			else
			{
				fm_give_item(id,"weapon_flashbang")
				fm_give_item(id,"weapon_flasgbang")
				player_klejnoty[id] -=25
			}
		}
		case 3:{
			if(player_klejnoty[id]<10)
			{
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "Potrzenujesz^x04 10 klejnotow")
			}
			else
			{
				fm_give_item(id,"weapon_smokegrenade")
				player_klejnoty[id] -=10
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych