Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Edycja niewidzialnosci na nozu odznaki shotgun

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 thomas

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:265
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 23.08.2011 13:14

Witajcie :P

No wiec proszę o zmniejszenie niewidzialnosci na nozu na odznace z Shotguna

Na Kazdym o połowe

nie wiem czy daje dobry wycinek wiec jak cos zle piszcie :P

public set_invis(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

	if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
	{
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
		g_invis[id] = true;
	}
	else
	{
		fm_set_rendering(id);
		g_invis[id] = false;
	}
}

Ten kawałek kodu jest z badgepower.ini
Oczywiscie daje +

Użytkownik thomas edytował ten post 23.08.2011 13:15

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 23.08.2011 15:38


public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]*0.5);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}

Łap ;)
  • +
  • -
  • 1

#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 23.08.2011 18:14

Żebyś pamiętal to w tej linijce się to zmienia
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);


#4 thomas

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:265
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 23.08.2011 19:42

dzięki :P

a jeszcze jedno po edytowaniu pliku const.ini musze od nowa kompilowac .sma czy cos ?? Bo zmieniłem dane w const.ini a nic nie dało wiecie moze czemu??
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#5 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 23.08.2011 19:44

Tak sma trzeba jeszcze raz skompilować.

Użytkownik Skull3D edytował ten post 23.08.2011 19:44


#6 thomas

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:265
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 23.08.2011 19:56

Aha wielkie dzięki to juz wiem czemu mi nie działało :P

Leci 2 + :D

Admin Mozna Zamknac
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 23.08.2011 21:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych