public MenuSnajper(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "MenuSnajper_Handle");
if(klasa_gracza[id]==Snajper){
menu_additem(menu, "AWP");
menu_additem(menu, "G3SG1");
menu_display(id, menu);
}
if(klasa_gracza[id]==Marines){
menu_additem(menu, "M4");
menu_additem(menu, "AK");
menu_display(id, menu);
}
}
public MenuSnajper_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(klasa_gracza[id]==Snajper)
{
give_item(id, "weapon_awp");
if(bTrudnosc[id]==true){
Trudnosc(id);
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
}
else if(klasa_gracza[id]==Marines)
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
if(bTrudnosc[id]==true){
Trudnosc(id);
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
}
}
case 1:
{
if(klasa_gracza[id]==Snajper)
{
give_item(id, "weapon_g3sg1");
if(bTrudnosc[id]==true){
Trudnosc(id);
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
}
else if(klasa_gracza[id]==Marines)
{
give_item(id, "weapon_ak47");
if(bTrudnosc[id]==true){
Trudnosc(id);
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}ale w 2 i dalszych spawnie po wyborze broni menu się nie wyłącza jak zrobić by po wyborze broni znikało


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty












