public MenuSnajper(id) { new menu = menu_create("Sklepik:", "MenuSnajper_Handle"); if(klasa_gracza[id]==Snajper){ menu_additem(menu, "AWP"); menu_additem(menu, "G3SG1"); menu_display(id, menu); } if(klasa_gracza[id]==Marines){ menu_additem(menu, "M4"); menu_additem(menu, "AK"); menu_display(id, menu); } } public MenuSnajper_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_display(id, menu); switch(item) { case 0: { if(klasa_gracza[id]==Snajper) { give_item(id, "weapon_awp"); if(bTrudnosc[id]==true){ Trudnosc(id); } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); } else if(klasa_gracza[id]==Marines) { give_item(id, "weapon_m4a1"); if(bTrudnosc[id]==true){ Trudnosc(id); } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); } } case 1: { if(klasa_gracza[id]==Snajper) { give_item(id, "weapon_g3sg1"); if(bTrudnosc[id]==true){ Trudnosc(id); } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); } else if(klasa_gracza[id]==Marines) { give_item(id, "weapon_ak47"); if(bTrudnosc[id]==true){ Trudnosc(id); } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); } } } return PLUGIN_CONTINUE; }
ale w 2 i dalszych spawnie po wyborze broni menu się nie wyłącza jak zrobić by po wyborze broni znikało