/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Kuba Rozpruwacz"; new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
noz 1/1 perk
Temat rozp. Dragonite, 22.08.2011 18:48
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.08.2011 18:48
Witam probuje zrobic perka ze zarowno z lewego jak i prawego przycisku zabje gracza ale cos mi nie wychodzi wiec pisze do was z prosba o pomoc
#2
Napisano 22.08.2011 18:53
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Kuba Rozpruwacz";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && !(damagebits & (1<<24)))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Powinno działać.
#3
Napisano 26.08.2011 21:55
z prawego dziala z lewego nie
Dodano 22 sierpień 2011 - 23:12:
odswiezam
odswiezam potrzebne
odswiezam potrzebne
Dodano 22 sierpień 2011 - 23:12:
odswiezam
odswiezam potrzebne
odswiezam potrzebne
#4
Napisano 26.08.2011 22:46
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Noz Komandosa";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && !(damagebits & (1<<5)))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Noz Komandosa";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && !(damagebits & (1<<5)))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych