Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

noz 1/1 perk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dragonite

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:haha
Offline

Napisano 22.08.2011 18:48

Witam probuje zrobic perka ze zarowno z lewego jak i prawego przycisku zabje gracza ale cos mi nie wychodzi wiec pisze do was z prosba o pomoc

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Kuba Rozpruwacz";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
        ma_perk[id] = true;
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2))
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.08.2011 18:53

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Kuba Rozpruwacz";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && !(damagebits & (1<<24)))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Powinno działać.
  • +
  • -
  • 0

#3 Dragonite

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:haha
Offline

Napisano 26.08.2011 21:55

z prawego dziala z lewego nie

Dodano 22 sierpień 2011 - 23:12:
odswiezam

odswiezam potrzebne :/

odswiezam potrzebne :/
  • +
  • -
  • 0

#4 M3ntosek

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -10
Poniżej przeciętnej

  • Postów:25
  • Imię:fdfd
  • Lokalizacja:dg
Offline

Napisano 26.08.2011 22:46

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Noz Komandosa";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && !(damagebits & (1<<5)))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych