Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Native error - cs_get_user_team/strip_user_weapons


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Julia

    Profesjonalista

  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 22.08.2011 17:44

Logi:
Spoiler


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Naven"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
set_task(0.1, "menu", id)
}
public menu(id)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

{
new menu = menu_create("\yBron podstawowa","wybor_menu")

menu_additem(menu,"\wAK47","1",0)
menu_additem(menu,"\wM4A1","2",0)
menu_additem(menu,"\wTMP","3",0)
menu_additem(menu,"\wMAC10","4",0)
menu_additem(menu,"\wXM1014","5",0)
menu_additem(menu,"\wSG552","6",0)
menu_additem(menu,"\wAWP","7",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\wWyjscie");
menu_display(id,menu,0)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public czysc(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{
czysc(id)

switch(item)
{

case 0:
{
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_tmp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_mac10")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_xm1014")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_sg552")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 6:
{
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}

public menupizdolce(id)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("\yPistolety", "wybor_menupizdolce")

menu_additem(menu,"\wGLOCK18","1",0)
menu_additem(menu,"\wUSP","2",0)
menu_additem(menu,"\wP228","3",0)
menu_additem(menu,"\wDUAL ELITES","4",0)
menu_additem(menu,"\wFIVE SEVEN","5",0)
menu_additem(menu,"\wDEAGLE","6",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\yWyjscie");
menu_display(id,menu,0)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public wybor_menupizdolce(id, menu, item)
{

switch(item)
{

case 0:
{
give_item(id, "weapon_glock18")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_p228")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_elite")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_fiveseven")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 120)
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik Julia edytował ten post 22.08.2011 17:44

  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2011 18:41

public runda(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_task(0.1, "menu", id)
}
}
public czysc(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 22.08.2011 18:44

Sprawdź siedzę na laptopie więc dałem wszędzie alive connected ;]
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#4 Julia

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 22.08.2011 20:06

:coto: Macie po +. :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 22.08.2011 20:08


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Naven"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}

public runda(id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
set_task(0.1, "menu", id)
}
return HAM_IGNORED;
}

public menu(id)
{
new menu = menu_create("\yBron podstawowa","wybor_menu")

menu_additem(menu,"\wAK47","1",0)
menu_additem(menu,"\wM4A1","2",0)
menu_additem(menu,"\wTMP","3",0)
menu_additem(menu,"\wMAC10","4",0)
menu_additem(menu,"\wXM1014","5",0)
menu_additem(menu,"\wSG552","6",0)
menu_additem(menu,"\wAWP","7",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\wWyjscie");
menu_display(id,menu,0)
}

public czysc(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
}

public wybor_menu(id,menu,item)
{
czysc(id)

switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_tmp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_mac10")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_xm1014")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_sg552")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 6:
{
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}

public menupizdolce(id)
{
new menu = menu_create("\yPistolety", "wybor_menupizdolce")

menu_additem(menu,"\wGLOCK18","1",0)
menu_additem(menu,"\wUSP","2",0)
menu_additem(menu,"\wP228","3",0)
menu_additem(menu,"\wDUAL ELITES","4",0)
menu_additem(menu,"\wFIVE SEVEN","5",0)
menu_additem(menu,"\wDEAGLE","6",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\yWyjscie");
menu_display(id,menu,0)
;
}

public wybor_menupizdolce(id, menu, item)
{
switch(item)
{

case 0:
{
give_item(id, "weapon_glock18")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_p228")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_elite")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_fiveseven")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 120)
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}


nie łątwiej tak? :PP
  • +
  • -
  • 1

#6 Julia

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 22.08.2011 20:26

W sumie mnie to bez różnicy, byle nie sypało błędami, bo wczoraj załączyłam debug i dzisiaj patrzę prawie 12 MB z 3 pluginów ciągle te natywy. :D Ale też łapaj + za chęci.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych