Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Fix

[5.9l] Fireball - wybuchanie na respie, itp.

Fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.08.2011 11:47

*
Popularny

W standardzie fb ma to do siebie, że wybucha na respie, moście (na aztecu) czy też na bsie. W temacie dowiecie się jak temu zaradzić ;]

Znajdź całą funckję
Spoiler

zamień na
Spoiler

Przy okazji możecie też usunąć linijkę z
register_think("PowerUp","Think_PowerUp")

bo nie zauważyłem, żeby ona do czegoś służyła...

Kod poprawiony, teraz fb nie wybucha przy zwłokach.
  • +
  • -
  • 13

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 QnshT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 09.09.2011 08:11

ten fix nie dziala jak nalezy... fireball ciagle rozbija sie "respa"...
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.09.2011 11:20

Jaka mapa i który resp? Bo fix działa tylko na byty (chyba tak to się nazywa ^ ^), które podane są w warunku, jeśli na respie jest jeszcze coś, to wtedy fb będzie wybuchać.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 09.09.2011 17:33

Tak dla upewnienia pana i innych, ten poprawiony kod na fireball działa poprawnie :)
+ za pracę sebula

Użytkownik dog_1 edytował ten post 09.09.2011 17:33

  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.09.2011 20:19

nie sprawdzaj klasy tylko (solid == SOLID_TRIGGER) i wszędzie będzie działać
  • +
  • -
  • 1

#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.09.2011 20:32

Ale wtedy nie będzie chyba wybuchać na ścianie...? Czy ściana to zupełnie co innego?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.09.2011 20:47

wszystkie byty, które powstrzymują graczy (nie da się przejść) na pewno mają inną wartość pev_solid niż SOLID_TRIGGER
  • +
  • -
  • 0

#8 QnshT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 10.09.2011 09:22

Tak dla upewnienia pana i innych, ten poprawiony kod na fireball działa poprawnie :)
+ za pracę sebula


polecam w takim razie odpalic mape cs_estate i uzyj najpierw FB na respie a nastepnie wyjdz z respa CT i strzel w przerwe miedzy scianami... Jaki efekt? nadal utrzymujesz swoje zdanie?
  • +
  • -
  • 0

#9 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.09.2011 09:58

A może przeczytałbyś mój post to byś się dowiedział czemu może się tak dziać, bo kod działa, ale tak jak pisałem, na niektórych mapkach na respie może znajdować się jeszcze jakiś inny byt i wtedy fb będzie wybuchać. Na tą chwilę domyślam się, że chodzi tutaj o obszar, gdzie doprowadza się zakładników, nie wiem jak on się nazywa, ale mogę to sprawdzić, chyba że ktoś wie, to od razu się tą nazwę doda do warunku.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#10 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 10.09.2011 10:41

Hosty: func_hostage_rescue , info_hostage_rescue
VIP (mapki as_ ) info_vip_start , func_vip_safetyzone
Mapki es_ (?) func_escapezone
Może także (ale głowy nie dam) - env_fog , env_rain , env_snow
  • +
  • -
  • 1

#11 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.09.2011 10:56

Dodane, później może zrobię to tak jak R3X napisał.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#12 QnshT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 11.09.2011 08:43

czyli generalnie mowimy tutaj o pół-fixie bo nie bedzie dzialac na kazdej mapie cs_ oraz jesli dobrze mysle to na czesci map de_ , jednym slowem tylko procent map zostanie odbugowanych ;)
  • +
  • -
  • 0

#13 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.09.2011 11:21

Teraz będzie działać na każdej mapie cs, warunek został poprawiony.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.09.2011 14:02

Nie rozumiem co za problem zmienić warunek na proste porównanie dwóch liczb
pev(ent, pev_solid) == SOLID_TRIGGER
nawet jak już się tak upierasz przy klasach to użyj drzewa Trie: ,ale błagam tylko nie ta seria equal`i :stop:
  • +
  • -
  • 0

#15 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.09.2011 20:16

Jest seria equali, bo na początku było tego mało, ale potem okazało się, że jednak takich bytów jest więcej, a nie będę teraz tego zamieniał na "pev(ent, pev_solid) == SOLID_TRIGGER", bo nie chce mi się testować, jak przetestuje i będzie ok, to wtedy pierwszy post zostanie poprawiony.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#16 ::Gogiel::

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:77
  • GG:
  • Imię:Hm... xD Patryk xD
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 29.09.2011 11:22

Sebul a wiesz jakby to wyglądało przy takiej funkcji ??

public pfn_touch ( ptr, ptd )
{
if (ptd == 0)
return PLUGIN_CONTINUE

new szClassName[32]
if(pev_valid(ptd)){
entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, szClassName, 31)
}
else return PLUGIN_HANDLED

if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}

if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))
{
new szClassNameOther[32]
entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31)
if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new Float:origin[3],exppak
exppak = random_num(250,500) ///////// ile expa za paczke

pev(ptd,pev_origin,origin)
Give_Xp(ptr,exppak)
ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak)
emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 )
remove_entity(ptd)
}


if(equal(szClassName, "PowerUp") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
entity_set_int(ptd,EV_INT_iuser2,1)
}

if(equal(szClassName, "Mine") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if (get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}


if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new greModel[64]
entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)

if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))
{
new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)

if (is_user_connected(id)
&& is_user_connected(ptr)
&& is_user_alive(ptr)
&& player_b_smokehit[id] > 0
&& get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
UTIL_Kill(id,ptr,"grenade")
}


}

}


/*if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
new id = pev(ptd,pev_owner)
Explode_Origin(id,origin,100,player_b_fireball[id] + player_intelligence[id])
remove_entity(ptd)
}*/


return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
SERWER SA:MP 194.28.50.14:25064
Zapraszamy Do Gry http://cs-pobojowisko.eu

#17 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.09.2011 18:14

Kod poprawiony.
Co do pytania wyżej, to wystarczy trochę pomyśleć
public pfn_touch(ptr, ptd) {
if(!ptd)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!pev_valid(ptd))
return PLUGIN_HANDLED;

new szClassName[32], szClassNameOther[32];
entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, szClassName, 31);

if(ptr && pev_valid(ptr)) {
entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31);

if(pev(ptr, pev_solid) == SOLID_TRIGGER)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr)) {
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150);
remove_entity(ptd)
}
}

if(equal(szClassNameOther, "player")) {
if(equal(szClassName, "paczka")) {
new Float:origin[3],exppak
exppak = random_num(250,500) ///////// ile expa za paczke

pev(ptd,pev_origin,origin)
Give_Xp(ptr,exppak)
ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak)
emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 )
remove_entity(ptd)
}
else if(equal(szClassName, "Mine")) {
new owner = pev(ptd, pev_owner);
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr)) {
new Float:origin[3];
pev(ptd, pev_origin, origin);
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150);
remove_entity(ptd);
}
}
else if(equal(szClassName, "grenade")) {
new greModel[64];
entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63);

if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl")) {
new id = entity_get_edict(ptd, EV_ENT_owner);

if(is_user_connected(id) && is_user_alive(ptr)
&& player_b_smokehit[id] > 0 && get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
UTIL_Kill(id, ptr, "grenade");
}
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik sebul edytował ten post 30.09.2011 18:47

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych