Otóż tak chciałem sobie przekompilować ten plugin a tu nagle takie 2 errory jeżeli ktoś wie od czego one są proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z modyfikacja by MisieQ
Temat rozp. ppkw1, 11.01.2009 17:02
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.01.2009 17:02
#2
Napisano 11.01.2009 17:23
Jaka werjsa amxx'a? bo to sa standardowe funkcje core amxx
#3
Napisano 11.01.2009 17:23
Najnowsza wersja amxx'a
#4
Napisano 11.01.2009 17:26
Wklej tu sma, to może coś poradzimy.
#5
Napisano 11.01.2009 17:27
Proszę:
public plugin_init () { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd ( "amx_givepack", "CmdGiveAP", ADMIN_RCON, "- amx_givepack <name> <amount> : Dodaje ammo paki" ); } public CmdGiveAP ( id, level, cid ) { if ( !cmd_access ( id, level, cid, 3 ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } new s_Name[ 32 ], s_Amount[ 4 ]; read_argv ( 1, s_Name, charsmax ( s_Name ) ); read_argv ( 2, s_Amount, charsmax ( s_Amount ) ); if(s_Name[0]=='@') { new team if(s_Name[1]=='c') team=2 else if(s_Name[1]=='t') team=1 else if(s_Name[1]=='a') team=3 new players[32],num get_players(players,num) for(new i=0;i<num;i++) { if(entity_get_int(players[i],EV_INT_team)==team||team==3) { zp_set_user_ammo_packs ( players[i], max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) ); } } } else { new i_Target = cmd_target ( id, s_Name, 2 ); if ( !i_Target ) { client_print ( id, print_console, "(!) Gracz nieznalejziony" ); return PLUGIN_HANDLED; } zp_set_user_ammo_packs ( i_Target, max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) ); } return PLUGIN_HANDLED; }
#6
Napisano 11.01.2009 17:32
Jest to chyba część jakiegoś pluginu tak? Dodaj
Trzeba było przeczytać do końca:
http://amxx.pl/viewt... ... x_givepack
#include <engine>Na górze pliku.
Trzeba było przeczytać do końca:
http://amxx.pl/viewt... ... x_givepack
#7
Napisano 11.01.2009 17:32
a gdzie #include ??
#8
Napisano 11.01.2009 17:33
Próbowałem już tego i coś nie hula
#9
Napisano 11.01.2009 17:35
To Ci nie zadziała jako osobny plugin bez reszty zombimoda i dołączenia funkcji z owego moda. Np:
zp_set_user_ammo_packsNie jest standardową funkcją. Na budowie zombimoda się nie znam, więc nie jestem w stanie Ci więcej pomóc.
#10
Napisano 11.01.2009 17:35
wizu i Miczu zobaczcie czy sami możecie to przekompilować:
#include <engine> public plugin_init () { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd ( "amx_givepack", "CmdGiveAP", ADMIN_RCON, "- amx_givepack <name> <amount> : Dodaje ammo paki" ); } public CmdGiveAP ( id, level, cid ) { if ( !cmd_access ( id, level, cid, 3 ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } new s_Name[ 32 ], s_Amount[ 4 ]; read_argv ( 1, s_Name, charsmax ( s_Name ) ); read_argv ( 2, s_Amount, charsmax ( s_Amount ) ); if(s_Name[0]=='@') { new team if(s_Name[1]=='c') team=2 else if(s_Name[1]=='t') team=1 else if(s_Name[1]=='a') team=3 new players[32],num get_players(players,num) for(new i=0;i<num;i++) { if(entity_get_int(players[i],EV_INT_team)==team||team==3) { zp_set_user_ammo_packs ( players[i], max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) ); } } } else { new i_Target = cmd_target ( id, s_Name, 2 ); if ( !i_Target ) { client_print ( id, print_console, "(!) Gracz nieznalejziony" ); return PLUGIN_HANDLED; } zp_set_user_ammo_packs ( i_Target, max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) ); } return PLUGIN_HANDLED; }
#11
Napisano 11.01.2009 17:39
1. nie ma makrodefinicji do register_plugin gdzie są zadeklarowane
2. brakuje dyrektyw
biohazard od zp_cośtam, cmd_target od amxmisc, a amxmodx podstawowa
2. brakuje dyrektyw
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <biohazard>
biohazard od zp_cośtam, cmd_target od amxmisc, a amxmodx podstawowa
#12
Napisano 11.01.2009 17:41
Będę wdzięczny jak mi ktoś to przekompiluje i wrzuci tu jako .amxx w załączniku
#13
Napisano 11.01.2009 17:44
proszę .sma, nie skompiluje z racji że nie mam headersa biohazard.inc a nie chce mi sie szukać
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <biohazard> #include <engine> #define PLUGIN "Nazwa pluginu" #define VERSION "wersja pluginu" #define AUTHOR "autor pluginu" public plugin_init () { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd ( "amx_givepack", "CmdGiveAP", ADMIN_RCON, "- amx_givepack <name> <amount> : Dodaje ammo paki" ); } public CmdGiveAP ( id, level, cid ) { if ( !cmd_access ( id, level, cid, 3 ) ) { return PLUGIN_HANDLED; } new s_Name[ 32 ], s_Amount[ 4 ]; read_argv ( 1, s_Name, charsmax ( s_Name ) ); read_argv ( 2, s_Amount, charsmax ( s_Amount ) ); if(s_Name[0]=='@') { new team if(s_Name[1]=='c') team=2 else if(s_Name[1]=='t') team=1 else if(s_Name[1]=='a') team=3 new players[32],num get_players(players,num) for(new i=0;i<num;i++) { if(entity_get_int(players[i],EV_INT_team)==team||team==3) { zp_set_user_ammo_packs ( players[i], max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) ); } } } else { new i_Target = cmd_target ( id, s_Name, 2 ); if ( !i_Target ) { client_print ( id, print_console, "(!) Gracz nieznalejziony" ); return PLUGIN_HANDLED; } zp_set_user_ammo_packs ( i_Target, max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) ); } return PLUGIN_HANDLED; }
#14
Napisano 11.01.2009 17:49
darkman, dzięki ale musiałem podmienić biohazard na zombieplague z racji takiej, iż mam Zombie Plague a nie Biohazard. Ale i tak bardzo mi pomogłeś "+" dla ciebie leci!
[ Dodano: 11-01-2009, 17:50 ]
Proszę o zamknięcie tematu
[ Dodano: 11-01-2009, 17:50 ]
Proszę o zamknięcie tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych