Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z modyfikacja by MisieQ


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 ppkw1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 11.01.2009 17:02

Otóż tak chciałem sobie przekompilować ten plugin a tu nagle takie 2 errory jeżeli ktoś wie od czego one są proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuje :)

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.01.2009 17:23

Jaka werjsa amxx'a? bo to sa standardowe funkcje core amxx ;P
  • +
  • -
  • 0

#3 ppkw1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 11.01.2009 17:23

Najnowsza wersja amxx'a :)
  • +
  • -
  • 0

#4 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 11.01.2009 17:26

Wklej tu sma, to może coś poradzimy.
  • +
  • -
  • 0

#5 ppkw1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 11.01.2009 17:27

Proszę:
public plugin_init ()
    {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_clcmd ( "amx_givepack", "CmdGiveAP", ADMIN_RCON, "- amx_givepack <name> <amount> : Dodaje ammo paki" );
    }
   
    public CmdGiveAP ( id, level, cid )
    {
        if ( !cmd_access ( id, level, cid, 3 ) )
        {
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
       
        new s_Name[ 32 ], s_Amount[ 4 ];
       
        read_argv ( 1, s_Name, charsmax ( s_Name ) );
        read_argv ( 2, s_Amount, charsmax ( s_Amount ) );
       
        if(s_Name[0]=='@')
        {
                new team
                if(s_Name[1]=='c') team=2
                else if(s_Name[1]=='t') team=1
                else if(s_Name[1]=='a') team=3

                new players[32],num
                get_players(players,num)
                for(new i=0;i<num;i++)
                {
                        if(entity_get_int(players[i],EV_INT_team)==team||team==3)
                        {
                                zp_set_user_ammo_packs ( players[i], max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
                        }
                 }
        }
        else
        {
        new i_Target = cmd_target ( id, s_Name, 2 );
       
        if ( !i_Target )
        {
            client_print ( id, print_console, "(!) Gracz nieznalejziony" );
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
       
        zp_set_user_ammo_packs ( i_Target, max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
:help:
  • +
  • -
  • 0

#6 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 11.01.2009 17:32

Jest to chyba część jakiegoś pluginu tak? Dodaj
#include <engine>
Na górze pliku.
Trzeba było przeczytać do końca:
http://amxx.pl/viewt... ... x_givepack
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.01.2009 17:32

a gdzie #include ??
  • +
  • -
  • 0

#8 ppkw1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 11.01.2009 17:33

Próbowałem już tego i coś nie hula :(
  • +
  • -
  • 0

#9 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 11.01.2009 17:35

To Ci nie zadziała jako osobny plugin bez reszty zombimoda i dołączenia funkcji z owego moda. Np:
zp_set_user_ammo_packs
Nie jest standardową funkcją. Na budowie zombimoda się nie znam, więc nie jestem w stanie Ci więcej pomóc.
  • +
  • -
  • 0

#10 ppkw1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 11.01.2009 17:35

wizu i Miczu zobaczcie czy sami możecie to przekompilować:
#include <engine>
public plugin_init ()
    {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_clcmd ( "amx_givepack", "CmdGiveAP", ADMIN_RCON, "- amx_givepack <name> <amount> : Dodaje ammo paki" );
    }
   
    public CmdGiveAP ( id, level, cid )
    {
        if ( !cmd_access ( id, level, cid, 3 ) )
        {
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
       
        new s_Name[ 32 ], s_Amount[ 4 ];
       
        read_argv ( 1, s_Name, charsmax ( s_Name ) );
        read_argv ( 2, s_Amount, charsmax ( s_Amount ) );
       
        if(s_Name[0]=='@')
        {
                new team
                if(s_Name[1]=='c') team=2
                else if(s_Name[1]=='t') team=1
                else if(s_Name[1]=='a') team=3

                new players[32],num
                get_players(players,num)
                for(new i=0;i<num;i++)
                {
                        if(entity_get_int(players[i],EV_INT_team)==team||team==3)
                        {
                                zp_set_user_ammo_packs ( players[i], max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
                        }
                 }
        }
        else
        {
        new i_Target = cmd_target ( id, s_Name, 2 );
       
        if ( !i_Target )
        {
            client_print ( id, print_console, "(!) Gracz nieznalejziony" );
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
       
        zp_set_user_ammo_packs ( i_Target, max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

  • +
  • -
  • 0

#11 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 11.01.2009 17:39

1. nie ma makrodefinicji do register_plugin gdzie są zadeklarowane
2. brakuje dyrektyw
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <biohazard>

biohazard od zp_cośtam, cmd_target od amxmisc, a amxmodx podstawowa
  • +
  • -
  • 0

#12 ppkw1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 11.01.2009 17:41

Będę wdzięczny jak mi ktoś to przekompiluje i wrzuci tu jako .amxx w załączniku :help:
  • +
  • -
  • 0

#13 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 11.01.2009 17:44

proszę .sma, nie skompiluje z racji że nie mam headersa biohazard.inc a nie chce mi sie szukać ^^

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>
#include <engine>

#define PLUGIN "Nazwa pluginu"
#define VERSION "wersja pluginu"
#define AUTHOR "autor pluginu"

public plugin_init ()
    {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_clcmd ( "amx_givepack", "CmdGiveAP", ADMIN_RCON, "- amx_givepack <name> <amount> : Dodaje ammo paki" );
    }
   
    public CmdGiveAP ( id, level, cid )
    {
        if ( !cmd_access ( id, level, cid, 3 ) )
        {
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
       
        new s_Name[ 32 ], s_Amount[ 4 ];
       
        read_argv ( 1, s_Name, charsmax ( s_Name ) );
        read_argv ( 2, s_Amount, charsmax ( s_Amount ) );
       
        if(s_Name[0]=='@')
        {
                new team
                if(s_Name[1]=='c') team=2
                else if(s_Name[1]=='t') team=1
                else if(s_Name[1]=='a') team=3

                new players[32],num
                get_players(players,num)
                for(new i=0;i<num;i++)
                {
                        if(entity_get_int(players[i],EV_INT_team)==team||team==3)
                        {
                                zp_set_user_ammo_packs ( players[i], max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
                        }
                 }
        }
        else
        {
        new i_Target = cmd_target ( id, s_Name, 2 );
       
        if ( !i_Target )
        {
            client_print ( id, print_console, "(!) Gracz nieznalejziony" );
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
       
        zp_set_user_ammo_packs ( i_Target, max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

  • +
  • -
  • 0

#14 ppkw1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
Offline

Napisano 11.01.2009 17:49

darkman, dzięki ale musiałem podmienić biohazard na zombieplague z racji takiej, iż mam Zombie Plague a nie Biohazard. Ale i tak bardzo mi pomogłeś "+" dla ciebie leci!

[ Dodano: 11-01-2009, 17:50 ]
Proszę o zamknięcie tematu :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych