Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problem z modyfikacja by MisieQ
#1
Napisano 11.01.2009 17:02
#2
Napisano 11.01.2009 17:23
#3
Napisano 11.01.2009 17:23
#4
Napisano 11.01.2009 17:26
#5
Napisano 11.01.2009 17:27
public plugin_init ()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd ( "amx_givepack", "CmdGiveAP", ADMIN_RCON, "- amx_givepack <name> <amount> : Dodaje ammo paki" );
}
public CmdGiveAP ( id, level, cid )
{
if ( !cmd_access ( id, level, cid, 3 ) )
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new s_Name[ 32 ], s_Amount[ 4 ];
read_argv ( 1, s_Name, charsmax ( s_Name ) );
read_argv ( 2, s_Amount, charsmax ( s_Amount ) );
if(s_Name[0]=='@')
{
new team
if(s_Name[1]=='c') team=2
else if(s_Name[1]=='t') team=1
else if(s_Name[1]=='a') team=3
new players[32],num
get_players(players,num)
for(new i=0;i<num;i++)
{
if(entity_get_int(players[i],EV_INT_team)==team||team==3)
{
zp_set_user_ammo_packs ( players[i], max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
}
}
}
else
{
new i_Target = cmd_target ( id, s_Name, 2 );
if ( !i_Target )
{
client_print ( id, print_console, "(!) Gracz nieznalejziony" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
zp_set_user_ammo_packs ( i_Target, max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
#6
Napisano 11.01.2009 17:32
#include <engine>Na górze pliku.
Trzeba było przeczytać do końca:
http://amxx.pl/viewt... ... x_givepack
#7
Napisano 11.01.2009 17:32
#8
Napisano 11.01.2009 17:33
#9
Napisano 11.01.2009 17:35
zp_set_user_ammo_packsNie jest standardową funkcją. Na budowie zombimoda się nie znam, więc nie jestem w stanie Ci więcej pomóc.
#10
Napisano 11.01.2009 17:35
#include <engine>
public plugin_init ()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd ( "amx_givepack", "CmdGiveAP", ADMIN_RCON, "- amx_givepack <name> <amount> : Dodaje ammo paki" );
}
public CmdGiveAP ( id, level, cid )
{
if ( !cmd_access ( id, level, cid, 3 ) )
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new s_Name[ 32 ], s_Amount[ 4 ];
read_argv ( 1, s_Name, charsmax ( s_Name ) );
read_argv ( 2, s_Amount, charsmax ( s_Amount ) );
if(s_Name[0]=='@')
{
new team
if(s_Name[1]=='c') team=2
else if(s_Name[1]=='t') team=1
else if(s_Name[1]=='a') team=3
new players[32],num
get_players(players,num)
for(new i=0;i<num;i++)
{
if(entity_get_int(players[i],EV_INT_team)==team||team==3)
{
zp_set_user_ammo_packs ( players[i], max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
}
}
}
else
{
new i_Target = cmd_target ( id, s_Name, 2 );
if ( !i_Target )
{
client_print ( id, print_console, "(!) Gracz nieznalejziony" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
zp_set_user_ammo_packs ( i_Target, max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
#11
Napisano 11.01.2009 17:39
2. brakuje dyrektyw
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <biohazard>
biohazard od zp_cośtam, cmd_target od amxmisc, a amxmodx podstawowa
#12
Napisano 11.01.2009 17:41
#13
Napisano 11.01.2009 17:44
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>
#include <engine>
#define PLUGIN "Nazwa pluginu"
#define VERSION "wersja pluginu"
#define AUTHOR "autor pluginu"
public plugin_init ()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd ( "amx_givepack", "CmdGiveAP", ADMIN_RCON, "- amx_givepack <name> <amount> : Dodaje ammo paki" );
}
public CmdGiveAP ( id, level, cid )
{
if ( !cmd_access ( id, level, cid, 3 ) )
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new s_Name[ 32 ], s_Amount[ 4 ];
read_argv ( 1, s_Name, charsmax ( s_Name ) );
read_argv ( 2, s_Amount, charsmax ( s_Amount ) );
if(s_Name[0]=='@')
{
new team
if(s_Name[1]=='c') team=2
else if(s_Name[1]=='t') team=1
else if(s_Name[1]=='a') team=3
new players[32],num
get_players(players,num)
for(new i=0;i<num;i++)
{
if(entity_get_int(players[i],EV_INT_team)==team||team==3)
{
zp_set_user_ammo_packs ( players[i], max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
}
}
}
else
{
new i_Target = cmd_target ( id, s_Name, 2 );
if ( !i_Target )
{
client_print ( id, print_console, "(!) Gracz nieznalejziony" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
zp_set_user_ammo_packs ( i_Target, max ( 1, str_to_num ( s_Amount ) ) );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
#14
Napisano 11.01.2009 17:49
[ Dodano: 11-01-2009, 17:50 ]
Proszę o zamknięcie tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








