Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa nie działa jak należy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fuck TheSystem

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:piwa?
Offline

Napisano 22.08.2011 11:52

Pomoże mi ktoś poprawić klasę? Klasa nie może podnosić broni (a miało) i tylko raz losuje bonus a nie co rundę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Krotix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:100
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 23.08.2011 13:36

Ale tylko ta klasa nie może czy ogólnie?

Jeżeli chodzi o klasę to ja nie zauważyłem błędów.
  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.08.2011 14:26

krotix idź do garażu, weź młotek i walnij się w głowę. Tylko mocno - jak zrobisz to za słabo to to nic nie da... Dołączona grafika

Łap poprawione: Wklejka #582899 | Wklej.org (powinno działać)
  • +
  • -
  • 1

#4 Fuck TheSystem

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:piwa?
Offline

Napisano 28.08.2011 20:11

THX za pomoc. Ale nadal występują wyżej wymienione błędy

EDIT: Próbuję poprawić to z podnoszeniem broni.

Zrobiłem takie coś:

Dodałem kod z silnika odpowiedzialny za podnoszenie broni do klasy złodzieja: (Usunąłem go w silniku)

public DotykBroni(weapon, id)
{
	
	if(!ma_klase[id])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
		
	new model[23];
	pev(weapon, pev_model, model, 22);
	if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}

i usunąłem z plugin init to i dopisałem to do klasy:

RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

Broń podnosi, ale od razu opuszcza (Tak, jakby się próbowało ją kupić)

Co z tym fantem zrobić? I co należy wykonać alby działało losowanie co rundę?

... Ktoś pomoże?

Użytkownik Fuck TheSystem edytował ten post 23.08.2011 16:28

  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 28.08.2011 20:57

Przenieś ten kod z powrotem do *.sma silnika moda. Następnie zmień funkcję DotykBroni na:
public DotykBroni(weapon, id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

new model[23];
pev(weapon, pev_model, model, 22);
if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1 || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Zlodziej"))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}

Użytkownik Goliath edytował ten post 28.08.2011 20:58

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych