Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa się nie kompiluje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mister OPDK

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:MG Only
Offline

Napisano 22.08.2011 10:11

Cześć zrobiłem klasę, która ma 1/1 z noża, posiada flesha i co 10 sekund dostaje 5 hp lecz podczas kompilacji wyskakuje 1 błąd, którego nie umiem rozwiązać
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_zombie.sma(25) : error 017: undefined symbol "set_user_health"

1 Error.
Could not locate output file codclass_zombie.amxx (compile failed).

oto kod klasy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Zombie";
new const opis[] = "Co 10s dostaje 5 hp oraz ma 1/1 z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 30;




public HP(id){
       id-=123 
       if(is_user_alive(id))
            set_user_health(id,get_user_health(id)+10)
}

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

		

Proszę o szybką pomoc.


P.S. Jeżeli ktoś wie jak zrobić 1/4 szansy odrodzenia się, byłbym wdzięczny gdyby ktoś powiedział jak to zrobić :)

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 22.08.2011 10:24

Dodaj #include <fun>
  • +
  • -
  • 1

#3 Mister OPDK

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:MG Only
Offline

Napisano 22.08.2011 10:45

Ok spróbuję ;)

Dzięki wielkie. +1 reputacji ;D.

Jeżeli ktoś wie jak zrobić 1/4 szansy odrodzenia się niech powie :)

Dodano 22 sierpień 2011 - 11:07:
Szybcior. Teraz się kompiluje ale nie działa podczas gry :(

Użytkownik Mister OPDK edytował ten post 22.08.2011 10:47





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych