Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hp, int, kondycja w HUD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 21.08.2011 22:25

Witam. Gdzieś na forum widziałem, że jak gracz nie żyje, i patrzy na innego gracza, to widzi ilość jego inteligencji, wytrzymalosci itp. Lecz nie moge tego znaleźć. Możecie mi podać link do tego lub gotową funkcje w HUD ?

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.08.2011 22:33

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

[...]

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

[...]

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Łapiesz?

Użytkownik A może sma? edytował ten post 21.08.2011 23:12

  • +
  • -
  • 1

#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 21.08.2011 22:36

Yes. +

I jeszcze jedno, żeby nowego tematu nie tworzyć. Zamiast ilość doświadczenia 21321/424232 było np. 30%. Jak na diablo, Da się tak zrobić?

#4 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.08.2011 23:05

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

[...]

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new dosw=(doswiadczenie_gracza[target] * 100) / PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i %^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dosw, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

[...]

return PLUGIN_CONTINUE;
}


spróbuj tego, nie testowałem
  • +
  • -
  • 1

#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.08.2011 23:10

W zmiennych globalnych daj
new proc_doswiadczenie_gracza[33];

Gdzieś w tym publicu (nad set_hudmessage) daj:
doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])
proc_doswiadczenie_gracza[target] = floatround(doswiadczenie_gracza[target]/PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), floatround_floor)*100


No i wyświetlenie:
 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nProcentowy exp : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], proc_doswiadczenie_gracza[target]);


Powinno działać

Użytkownik A może sma? edytował ten post 21.08.2011 23:11

  • +
  • -
  • 1

#6 Bl4dy04

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:103
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 22.08.2011 03:38

Zrobi mi to ktos bo nie moge skomplikowac Daje ++

Załączone pliki



#7 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 22.08.2011 08:42

Zaraz sprawdze.

Dodano 22 sierpień 2011 - 09:06:
Paradiso:

Błędy przy kompilacji w tej linijce:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: GoldShoot.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i %^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dosw, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(796) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(797) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1258) : error 017: undefined symbol "dosw"
QTM_CodMod.sma(1258) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1258) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1258) : error 001: expected token: ";", but found ")"
QTM_CodMod.sma(1258) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1258) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Dodano 22 sierpień 2011 - 09:11:
A może sma, również tego nie potrafię zrobić. Też przy kompilacji errory. Mógł byś dać gotowe .sma ?

#8 ElonI.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 22.08.2011 09:42

W tym kodzie jest błąd, mianowicie to: "[...]", dlatego wam to nie działa ;D
Ale na prośbę autora tematu, daję gotowca.

Załączone pliki


Użytkownik LordzikPaw edytował ten post 22.08.2011 09:53

  • +
  • -
  • 0

Moje projekty:

Diablo 10001 lvl by ElonI. [99%]

 

Masz jakieś problemy z pluginami? Napisz mi na PW, pomogę ;)


#9 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 22.08.2011 09:49

Dałem [...] bo tak było w 2 poście, a ja skopiowałem i przerobiłem
  • +
  • -
  • 0

#10 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 22.08.2011 10:49

public PokazInformacje(id) 
{
        id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
     
        
        if(!is_user_alive(id))
        {
                new target = pev(id, pev_iuser2);
                new dosw=(doswiadczenie_gracza[target] * 100) /  PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])
                
                if(!target)
                        return PLUGIN_CONTINUE;
                
                set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
                ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: GoldShoot.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i %^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dosw, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}  

public PokazReklame(id)
{

A gdzie druga linijka HUDMESSAGE ? o.0

Dodano 22 sierpień 2011 - 11:55:
Ok, już sobie poradziłem. Ale exp procentowy ? A może sma, pomógł byś ?

Dodano 23 sierpień 2011 - 07:43:
Odświeżam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych