Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Hp, int, kondycja w HUD
#1
Napisano 21.08.2011 22:25
#2
Napisano 21.08.2011 22:33
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
[...]
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
[...]
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Łapiesz?
Użytkownik A może sma? edytował ten post 21.08.2011 23:12
#3
Napisano 21.08.2011 22:36
I jeszcze jedno, żeby nowego tematu nie tworzyć. Zamiast ilość doświadczenia 21321/424232 było np. 30%. Jak na diablo, Da się tak zrobić?
#4
Napisano 21.08.2011 23:05
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
[...]
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new dosw=(doswiadczenie_gracza[target] * 100) / PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i %^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dosw, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
[...]
return PLUGIN_CONTINUE;
}
spróbuj tego, nie testowałem
#5
Napisano 21.08.2011 23:10
new proc_doswiadczenie_gracza[33];
Gdzieś w tym publicu (nad set_hudmessage) daj:
doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])
proc_doswiadczenie_gracza[target] = floatround(doswiadczenie_gracza[target]/PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), floatround_floor)*100
No i wyświetlenie:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nProcentowy exp : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], proc_doswiadczenie_gracza[target]);
Powinno działać
Użytkownik A może sma? edytował ten post 21.08.2011 23:11
#6
Napisano 22.08.2011 03:38
Załączone pliki
#7
Napisano 22.08.2011 08:42
Dodano 22 sierpień 2011 - 09:06:
Paradiso:
Błędy przy kompilacji w tej linijce:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: GoldShoot.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i %^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dosw, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1));
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(796) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(797) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1258) : error 017: undefined symbol "dosw" QTM_CodMod.sma(1258) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(1258) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod.sma(1258) : error 001: expected token: ";", but found ")" QTM_CodMod.sma(1258) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(1258) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
Dodano 22 sierpień 2011 - 09:11:
A może sma, również tego nie potrafię zrobić. Też przy kompilacji errory. Mógł byś dać gotowe .sma ?
#8
Napisano 22.08.2011 09:42
Ale na prośbę autora tematu, daję gotowca.
Załączone pliki
Użytkownik LordzikPaw edytował ten post 22.08.2011 09:53
Moje projekty:
Diablo 10001 lvl by ElonI. [99%]
Masz jakieś problemy z pluginami? Napisz mi na PW, pomogę
#9
Napisano 22.08.2011 09:49
#10
Napisano 22.08.2011 10:49
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); new dosw=(doswiadczenie_gracza[target] * 100) / PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]) if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum: GoldShoot.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i %^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], dosw, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], PobierzInteligencje(target, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(target, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(target, 1, 1, 1), PobierzKondycje(target, 1, 1, 1)); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; } public PokazReklame(id) {
A gdzie druga linijka HUDMESSAGE ? o.0
Dodano 22 sierpień 2011 - 11:55:
Ok, już sobie poradziłem. Ale exp procentowy ? A może sma, pomógł byś ?
Dodano 23 sierpień 2011 - 07:43:
Odświeżam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych